- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
Aki meg full biztonságot akar, az járjon tankkal.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Szerintem a Swift is biztonságos. Édesanyám 300.000 km-t hajtott bele a Swiftjébe minden koccanás nélkül, tehát biztonságos.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz _Volkovy_ #297 üzenetére
Szívesen megnézem hogy a saját családod fenntartása mellett, a saját keresetedből, veszel-e egy romos alfa GTV-t és fenn is tartod, vagy veszel egy garanciális olcsó, olcsó fenntartású új autót.
Persze a kérdés mindaddig elméleti, amíg nincs családod és kereseted.Van saját életem...
-
-
aesir
veterán
Ami a fontos, legalábbis nekem hogy egy adott kategóriában melyik autó az aminek a legnagyobb a rendelkezésreállási ideje. Értem ez alatt azt, hogy mindenki el tudja dönteni melyik fogyasztási kategória az amit gond nélkül fent tud tartani, viszont ezen belül presztízsből vagy az ára miatt nem választja azt, ami statisztikailag problémás. Adott kategóriában a Suzuki még sokáig verhetetlen lesz, mert nagyon kevés vele szervizprobléma.
A biztonságról...:
A Suzuki, minden híreszteléssel ellentétben, egy városi autó elsősorban, márpedig városokban statisztikailag elég ritka az olyan sérüléssel járó balesetek aránya, ahol súlyos személyi sérülés történik. Mivel a topiknyitó úja autóban gondolkodik, kötelező lesz neki a CASCO is, ezért a kisebb sérülések nem fogják annyira megterhelni ha az ő hibájából történik a koccanás
Innentől pedig lehet jönni a használt autókkal, mert a ''ki lehet fogni egy jót'' a legritkább eset, előbb utóbb korától függően mindegyik rohadni kezd, egyéb bajai előjönnek, és ha a javítás nem is olyan drága, de a számtalan kis javítás időtartama alatt nem használható, rengeteg utánjárással jár, és ezeknek is van plusz költsége. Mindez nem jelentkezik új autónál mert mindegyik egyforma, a márkaszerviz pedig elkövet mindent hogy minél hamrabb használni tudd, sok esetben pedig csereautót is adnak.
Mindezt állítom úgy, hogy 86 óta van jogosítványom, elég sok típus megfordult a kezeim között, és elég sokat is vezettem.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz Jim Tonic #406 üzenetére
Mindig vannak kivételek és extrém esetek is. Nézz egy baleseti statisztikát arról hogy ez hányszor fordul elő egy évben Mo-n. Aztán nézd meg azt is, hogy ezt valaki kipróbálta-e már Suzukival. Ha nem, akkor a rendőr sem mondhatna semmit. Egyébként a rendőr hogy meri ezt 100% biztonsággal kijelenteni ha egyszer NEM Suzukiban ültél?
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
válasz Jim Tonic #416 üzenetére
Én abban hiszek, hogy a Suzuki városi autó.
Meg abban hiszek ha relatíve kisautóban ülsz, akkor tökmindegy melyikben.
Meg abban is hiszek, hogy nem kell kisautóval 160-at menni.
Meg abban is hiszek, ha nem a Te hibádból történik a baleset, akkor is meghalhatsz bármilyen kocsiban.
Mondok egy elég extrém és rossz példát.
Egy ismerősöm az M7-en hajtott egy ''bálna'' Mercivel kb 130 körül éjszaka, mikor is egy megriadt őz át akart futni előtte. Az őz felugrott és ráesett a szélvédőre. A bal mellső lába áttörte a szélvédő, és szívenszúrta az ismerősömet, aki azonnal meghalt. Pedig egy full biztonságos kéttonnás Merciben ült tele légzsákkal!
Ugye milyen rossz példa?Van saját életem...
-
aesir
veterán
Csak azért mert magyar, és hiába a miénk részben, azt szeretjük legjobban fikázni. Hiába ilyen nép vagyunk.
Édesanyámnak szintén 1.0 Swiftje van az első Esztergomban gyártott szériából. Több mint 300.000 km van benne, egy kicsit (nagyon) lelakott belül, a fényezése sem csillog már, de nem rohad, és a kötelező szervizeken kívül csak az ablakmosó motorját kellett cserélni mint javítás. Igen, ez tényleg viccesen sz*rnak hallatszik. A fogyasztásról amit írtál, teljesen helytálló, még ennyi idő és kilométer után is.
Plusz egy pont a Suzuki mellé részemről.Van saját életem...
-
aesir
veterán
És?
Ha százzal belédhajt egy őrült egy 206-osban például, aminek szintén semmi hátulja, akkor az a két gyerek meg fogja érezni.
Persze gondolom mindkét esetben álló autóról beszélünk, mert ha 98-al mész, és százzal belédhajt egy őrült, az elhiheted a Suzukin sem látszik meg.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nyugodtan abban maradhatunk, hogy egyik kisautó sem biztonságos extrém körülmények között. És pont.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Neked is volt már többféle autód, kicsi is meg nagy is, meg új is, meg használt is, meg több év vezetői tapasztalatod, és mindezt magad vásároltad és tartottad fent a saját keresetedből?
Remélem IGEN, mert utálok valakivel elméleti síkon vitába szállni, a tapasztalatok hiányában.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Annyira nem, volt már itt ennél sokkal ''kevésbé tájékozott'' hsz.
A nagy, de biztonságos autó fenntartása újan és használtan is drága, ha jó állapotú, akkor is. Arról nem beszélve, hogy ebben az árkategóriában nagyon nehéz VALÓBAN jó állapotú nem túl régi, de nagy autót találni. Személy szerint egy kereskedőben sem bízok meg, valóban minden használt kocsiban 60.000 km van. Tapasztalatom szerint egy 1-2 éves használtan vett nagykategóriás autónál is elég sok apró bosszantó hiba tud előjönni, amik javíttatása a kategória miatt elég drága lehet.
Mindemellett hitelt sem úgy, és olyan feltételekkel kapsz rá mint egy újra.Van saját életem...
-
aesir
veterán
''nem azt mondtam, hogy újat kell venni, hanem használt, megkímélt nagyot ...''
Ezen durrantam be egy kicsit, mert ebben az esetben a topiknyitónak inkább új, kisebb, és olcsó fenntartásút kellene vennie, olyant is szeretne venni, csak nem tudja hogy milyent. Azt tudja hogy milyent NEM, pl.: használt megkímélt nagyot.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz oceanearth #1897 üzenetére
Tudomásom szerint tildy elég magas, és teljesen hátratolja az ülést.
A másik kérdés mondjuk az, hogy ki szokott saját maga mögött utazni?Van saját életem...
-
aesir
veterán
Persze, persze
Nekem azért fura ez a dolog, mert általában itt a PH-n fiatal felnőttek reális gépkocsi-igénye alapján merül fel a dolog, mint szempont. Ha azt vesszük, hogy mondjuk 5-6 évre vásárolunk autót, akkor sem okoz mondjuk két ilyenkorú gyermeknek kényelmetlenséget, ha a hátsó hely nem 2M-es emberekre van tervezve. Ha nincs gyermek, akkor pláne nem értem. Azon ritka esetekben pedig, amikor más felnőttek is beszállnak az autónkba, akár párszáz km-t is ki lehet bírni.
Nyilván van rengeteg kivétel, de szerintem az átlag valami ilyesmi amit vázoltam...Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nem arról beszélek, hogy teherautónak használod a személyautót.
Hanem arról a trendről, amit pl autós műsorokban is következetesen követnek, hogy a legkisebb zsebautóba is aránylag nagy termetű műsorvezető beszáll hátra, és a fejét csóválja. Egyszerűen van egy méret, ami alatt vagy a hátsó ülés lesz ''kényelmes'', vagy a csomagtartó kicsi. De kimondottan városi kisautók esetén fejet csóválni a hátsó ülés láttán 190 cm-es embernek, nekem ez taszító is, meg alapvetően hülyeségnek is tartom. Ugyanis ezeket a kocsikat NEM családi autónak gyártják, nem is családi autó szlogennel forgalmazzák, akkor minek kell úgy tenni, mintha mérvadó lenne a hátsó ülésen való terpeszkedés?Van saját életem...
-
aesir
veterán
Nincs ehhez most kedvenm tildy.
Nem olvasol figyelmesen, nem a SWIFT mellett kampányolok, hanem általánosságban nem értem miért elvárás Mo-n egy kisautótól, hogy kényelmesen üljenek 190 cm-es emberek a hátsó ülésen, mindezt úgy, hogy a csomagtartó is nagy legyen. Vagy ez, vagy az, vagy egyik sem, hiszen kisautóról van szó.
Akinek meg kicsi, az vegyen nagy kombit.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Ha így vezetne mindenki, akkor nem lenne ennyi hülye sztereotípia a suzukisokról. A kocsi ugyanis bírja, dehát nálunk az öregek a Ladákba, Skodákba ''tanultak bele'', és még mindig furcsa nekik, hogy egy autó az pöröghet is, és nem feltétlenül fog ebbe tönkremenni.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
Te rendszeresen utazol hosszútávra a saját kocsidban a hátsó ülésen két hasonlóan magas emberrel? Persze ez is lehet.
Engem pl rohadtul nem érdekel hogy hátul elfér-e valaki kényelmesen, mikor én viszem a saját autómmal valahová. Ha nem tetszik neki nem száll be és kész. Az meg nem fordul elő, hogy én üljek hátra a saját kocsimban, tehát a probléma megintcsak nem áll fenn.
Függetlenül attól, hogy a mostani kocsimban véletlenül tényleg elfér 3 nagydarab ember is hátul kényelmesen.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Igazad van!. Mindig célravezető ''ilyen okos'' emberek véleménye alapján téjékozodni, majd 0 gyakorlati tapasztalattal azt továbbszajkózni. Aránylag könnyű arról a több ezer hozzászólás olvasásáról is lemondani, amit a témában már megejtettünk, mindenféle következtetést levonva.
A villamos-gépészmérnők tanárod véleményét pedig elfogadjuk egzaknak, ha ilyen ''komoly'', gyakorlatis emberhez méltón, egy vágatlan trükkmentes videoval bebizonyítja, hogy a kósza légy valóban beszakítja a Suzuki kasztniját.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Már ne is haragudj, de azt feltételezni sem tudom, hogy egy ilyen komoly műszaki ember átvitt értelemben beszél ÉS azt véleménynek hozod fel. Ráadásul hiszel is neki, jobban mint kukacnak, hiszen az ő végzettsége... stb.
Maradjunk annyiban hogy hülyeséget írtál, hülye érvekkel, és mélyen belebuktál.
A Mini meg jól lekoppintotta a Fiatot:
[Szerkesztve]Van saját életem...
-
aesir
veterán
Kár, hogy direkt nem akarod érteni, de utoljára levezetem.
A műszaki végzettségű tanárod mond egy nyilvánvaló hülyeséget (kósza légy, tudod), erre hivatkozol Te, alátámasztásként a műszaki végzettségét hozod alapul.
Érted már mennyire visszás?
Nem Suzukival járok, egy Range Rover terepjáróm van. Viszont az a fajta emberi sztereotip hülyeség, ami rendszeresen felüti a fejét a Suzukival kapcsolatban, az néha nekem fáj. Volt itt már egy ilyenfajta kolléga (igaz azóta már eltűnt), aki hasonlóan vehemensen ment neki a Suzuki kasztnijának, de arra az egyszerű kérdésre nem tudott válaszolni, ami kb így szólt: mutass pár hasonló kategóriájú autót ugyanabból az időszakból amikor a Swift 1-et fejlesztették, aminek jobb a töréstesztje.
Ha már ő nem teszi ezt meg, kérlek tedd meg te, mintegy alátámasztva az állításaidat.
Ebben nincs eldugva a Mini, ahogy a Swiftet sem arról koppintották, és nem is hasonlít rá.Van saját életem...
-
aesir
veterán
válasz hobizoli #2585 üzenetére
Zimbabweben meg semmilyen adó nincs a gépjárművekre
Mi kb annyit fizetünk egy autóért mint a németek, pedig közel sem annyi a jövedelmünk.
Singapore jó példa, hiszen mi is egy túlzsúfolt ázsiai városállam vagyunk, ugyanakkor átlagjövedelemmel mint az övüké.
Nem a regadóval van probléma, hanem a mértékével. Mo ebben is a ló tulsó oldala, legyen nálunk is persze, de nem ártana néha figyelembe venni a kormánynak, hogy mennyit is keresünk.Van saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Windows 10
- Xbox Series X|S
- Nyomtató topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- BestBuy ruhás topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen