- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok!
III-gen 2005-ös Suzuki Swift katalizátor előtti lambdaszonda cserét csinált már valaki ?
Nos, következő a gond ,Vettem egy vadi új denso 0113-as szondát amin ugye a csatlakozó nincs..de szépen rá lehetett tenni a gyári csatlakozót amit meg is tettünk ,nem volt gond mivel színre szint kellett csak összecsatlakoztatni..viszont az helyzet ,hogy miután beletettük a hiba maradt ,saru is levettük egy órára és ugyan úgy gyenge ,rángat harmadik fokozatba mag az alapjárat is le esik..a csatlakozó szét húzásával a hiba megszűnik tökéletesen megy az autó 800-900-as egyenletes az alapjárat is!
Na most kölcsönbe kértem egy gyári suzuki lambdaszondát is..azzal is ki lett próbálva ,de hiba nem szűnt meg azzal is hasonlóan szar volt igaz itt nem volt idő a sarut lehuzogatni.. esetleg ha hibakódot töröltetni azzal és úgy megpróbálni ? Van valakinek valami ötlete ? azt se tudom kihez vigyem már , villamosságszerelő?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
sziasztok!
suzuki swift 2005-ös gömbölyű..merre találom az elektronikus motorvezérlő egységet(ecu) ??<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz tboldi #41084 üzenetére
Köszi Hát közel 1 órás keresgélés után megtaláltam,.de aki keresné..motortérbe keresse az aksi háta mögött
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Sziasztok! Hát mint kiderült szervizbe, motorvezérlő egységet kell cseréljek 2005-ös swift 1.3 -as benzines-ről van szó.. megtaláltam ugyan a vezérlő egységet és annak a számát..
K0 és a fekete alapon van egy szám az egyezik amit találtam bontott alkatrészbe , az EU szám alatt nekem 0 van,viszont bontott alkatrészen meg egy 1-es ..ez mi lenne ? és persze a sorozats szám is így az utolsó szám nem egyezik ..be lenne taníttatva suzuki szervizbe 10.000 -ért megcsinálják..csak kérdés e hogy merjem e megvenni ezt így ? vagy van dupla annyi pénzért egy tökre azonos ezzel..
Srác azt írta vissza, h ha taníttatva lesz 99% hogy nem lesz vele gond..
Van aki jártas ebbe és tudna egy két tanácsot adni ??<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz gordonfreemN #41094 üzenetére
Igen ismerős ez nekem is.Utána jártunk,elvileg az a szám számít ami fekete alapon van,az egyezzen..évjárat/köbcenti/üzemanyag..
Egy gyakorlott villamossági szerelő aki csinálja,.klónozni fogja,tehát az immot átmásolja a bontott alkatrészbe..
Vagy ez, vagy marad a taníttatás,suzuki szervizbe..ezt még majd meglátom melyik lenne a jobb megoldás..lényegében nincs árkülönbség a taníttatás es a klónozás között..[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz z0l1ka #41093 üzenetére
Sikerült!! 4 szerelő, ebből 1 suzuki szervíz , 1 új univerzális lambdaszonda, 2db használt de gyári lambdaszonda,első -hátsó csere, kopogásérzékelő aztán egy bontott motorvezérlő egységbe került ,Természetesen mindhiába mert mint az kiderült utólag minden jó volt..majd mire az utolsó szerelő aki 23 éve van az opelnél,.ő vette észre ,természetesen csere közbe , hogy a vezérlő egységen a csatlakozónál az egyik kis fül le van törve,és a csatlakozó jobb széle nem volt teljesen bent amit szemmel láthatóan nem is lehetett kiszúrni! Viszont hibákat dobálta ,természetesen a "szerelők " egyből cseréld ezt ,cseréld azt mivel ezt jelzi hibának! dehogy egy se nézett volna jobban szét
Mindegy,suzukinál is vezérlőegység taníttatása 10.000ft , majd egy hét múlva sikerült szereznem tök ugyan ilyen vezérlőt ,hívom a újra őket időpont foglalásra ,ugyan itt már 20.000-be kerül értem én , mennek a tarifák ,de ennyire Hagytam is,nem is vittem oda, mint később kiderült jobban is jártam<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
2005 swift,p0420 hibakód..elég makacsul vissza jön,kb 70ezer km után mindig előjön🤔 Teljesítmény,fogyasztás terén nem érzékeltem semmi változást. Kell e ezzel komolyabban foglalkozni?
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #41392 üzenetére
hupsz,most vettem észre h elírtam, 70km után jött elő..aztán töröltem..utána megint előjött kb 30km után..Most egy kicsit megráncigáltam a bajszát,had égjen ki..egyenlőre még nem jött elő.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz r.levente75 #41394 üzenetére
300ezret átléptem nem olyan rég..280ezerrel vettem..lambda szonda csere megvolt,igaz használt de gyárit kapott.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #41397 üzenetére
hát nekem is járt suzuki szervizbe az autó,átnézték akkor a srác azt mondta h kitakarították az egr-t.Hát remélem is h ezt meg is tették.
Utána olvastam én mar,használt katalizátort venni nagyon lutri..Van külön betét bele 25ezerért,kivágják kicserélik majd vissza hegesztik..dehát elv ez se nagyon tartós..
újat biztosan nem veszek,mert baromi drága..
Én a shell kúton szoktam tankolni sima 95-öst..Mol-t még nem próbáltam.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
sziasztok!
2005-ös 1.3 gömbölyű swift, egy kis karbantartást végeztem ma ,mivel már közel 300k km-hez ,egr szelepet sikeresen kitakarítottam, mivel elég ramaty állapotban volt gondoltam a fojtószelepet is megtakarítom.
Igen ,csak h az soha nem volt levéve ,3 db csavart sikeresen levettem ,végig tekertette magát és közbe akkorákat nyikorgott ,viszont kiszedtem..de a negyedikkel gázok vannak ,mert rohadtul hiába tekerem nem jön ki ,erőből kell tekerni tehát nem laza ,de csak körbe körbe forog ,gondolom megadta magát a menet
Nah most ilyenkor mi a helyzet ? van valami megoldás erre ? hogy lehet ezt egyáltalán kiszedni ?
Most egyenlőre visszatettem mindent csavart, megzsíroztam szépen visszament jól megtudtam húzni is,nem tapasztaltam igazán semmit tehát gondlom azért fogja rendesen..de bosszant az a csavar ,és h csak ki szeretném takarítani normálisan.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz rongyi #43071 üzenetére
5w30-ast ír a kézikönyve!
Lenne nekem is egy kérdésem,2005 gömbölyű swift, 300ezer kilométer van benne,p0420 hibakód de azt vettem észre ha rövid távon szaladgálok vele vagy városba akkor nem dobálja a hibakódot,viszont hosszabb távon kb 50km megtétele után rögtön dobja a p0420at..van erre valami megoldás?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43075 üzenetére
f@sza🙁 hát az lesz,annyit még majd megpróbálok tenni.
Másik kérdés, gyújtógyertya téma,
iridium ifr6j11 ír bele,ami hát kinek mi a drága,de ennek darabja 5000ft körül van, jelenleg is az van benne de nem tudom mikor lett cserélve.
Sima nikkel gyertyát is ír ez jóval olcsóbb nyilván 30ezernēl csere,.de megéri ebbe az iridiumost venni?
értem én 90ezerig bírja de azon felül egy 1.3-as motorba érezhető valami?<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43093 üzenetére
ahogy olvasom itt elég lutri az egész,akkor gondolom az ilyen "katalizátor tisztító adalékok" se sokat érnek..Akkor marad a törölgetés,mindenesetre elég bosszantó dolog ez..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43103 üzenetére
nyilván,mindent lehet..akkor is 200k körül lenne az ára,de rajtam kívül is még sokan nem tehetik azt meg hogy ennyiért cserélnek egy alkatrészt csak azért h ne szennyezzük a környezetet..addig míg az országba elfér az a sok sz@r amit behoznak külföldről,addig a kis 1.3-as suzuki had szennyezze a levegőt..ha nem lenne ilyen ára,nyílván már rég kicseréltettem volna
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz ncc1701 #43105 üzenetére
én ezt megértem,és nem mondom h nincs igazad,szeretném is megcsináltatni nem is erről van szó..csak sztem pofátlanul drága dolog ez a katalizátor legyen az bármilyen autóhoz is,szinte minden fórumon lehet olvasni a "rettegett"P0420-as hibakóddal és annak olcsóbb megoldásairól,már ha van egyáltalán ilyen,mert nem egy olcsó dolog.
Mifelénk másképp megy,most volt műszakin,szarok voltak az értékek,át tették egy másik suzukiéra es kész is.
Nyilván én is szeretném h jó legyen,na de csere egy újra,az most kivitelezhetetlen..addig meg marad ez a megoldás.<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz szabonagyur #43110 üzenetére
Félreértetted ,de bocsánat valóban félreérthető voltam..Itt konkrétan az emberi ürülékre gondoltam,amit a szomszéd országokból hoznak ide be hozzánk,és ezen belül is a környezet szennyezésre próbáltam rávilágítani,de ha nem ez ,akkor sorolhatnánk gyárak stb stb amik szennyezik a levegőt..erre írtam h ne már h egy 1.3 as suzuki mennyire is szennyezi a levegőt egy rossz katalizátorral.. na de mindegy ebbe ne is menjünk bele fölösleges,.semmi bajom a külföldről behozott autókkal,nekem is volt egy..
Hát nem igazán, egy minimálbérből dolgozónak itt Szabolcsba, bizony nem fér bele az a +200k forint kiadás és inkább megpróbál mindent megtenni azért ,h valahogy elkerülje az elkerülhetetlent..és hidd el nem semmiért vannak tele a fórumok se mindenféle megoldásokkal..én pont ezért nem szaladgálok BMW-vel Mercivel ,hanem csak egy kis Suzukival
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
dethroner ,szabonagyur nah, még mindjárt kiderül hogy szomszédok is vagyunk
dethroner Elgondolkodtató Nyilván ha ilyen lenne a helyzet akkor inkább nem vennék autót,se saját se mások életét nem szeretném kockáztatni.. de a többi része az autónak teljesen tökéletes semmi gond nem volt vele..ami a legfontosabb gumi/fékek/kasztni jó volt,egyedül az értékekkel voltak gondok és itt jön képbe a katalizátor és a környezetszennyezés..Abban igazatok van,sok kicsit sokra megy,de ne én érezzem már magam szarul amiatt mert én egy 1,3-as suzukival elmegyek 1 hónapba 520 kilómétert a munkahelyemre ,mert hogy én szennyezem a levegőt a rossz katalizátorral ami még kérdőjeles,hisz van úgy hogy nem is dob hibát 400km megtétele után se,hosszabb távon sokkal hamarabb kidobja,ezért még nincs veszve semmi,nem mókolni akarom ,csak ha van olyan adalék,vagy tisztító ami egy picit még segíthet akkor persze megpróbálom..
Majd idővel lesz cserélve,vagy nem tudom mi lesz a sorsa de most egyszerűen nem tehetem meg,mint ahogy rajtam kívül még sokan mások se..(sajnos)
Téma részemről zárva<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #43121 üzenetére
utána is olvasgattam más fórumokon is,elég sok suzuki swift van ugyan így,"rossz" katalizátorral p0420-as hibakóddal random megtett kilóméter után..
Rendben van h az enyém szarakodik 300e kilóméter után de van akinek 120e-nél dobálja,vagy előtte..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz tranceplanet #44950 üzenetére
hali,ugyan ez kocsi szintén, én is olajcsere előtt állok,egy kérdés..miért 5w 40? a gyártó 5w 30 .-ast ír ajánlottnak..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Elég baj az Mondjuk,baja valószínűleg nem lesz ,de az ajánlott a gombóc swiftbe az az 5w-30 as.. lehet bele tenni 10w-40et is ..csak nem értem h miért tér el pl egy "suzuki szervíz" is az ajánlottól ?
Ez épp olyan hogy gyújtógyertya is az NGK Iridiumos a belevaló (ersően ajánlott) így is írja aszem kézikönyv de lehet bele tenni ugye a másik sima nikkel NGK gyertyát..menni megy vele,de elég szarúl minkettőt kipróbáltam és tényleg ég és föld a különbség.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz tranceplanet #44962 üzenetére
Eneos Premium Hyper 5W-30 motorolaj, 4liter 7,5 ezer ft ha neten rendeled ,ez az ajánlott a kézikönyvébe is,de nyílván mindenki maga dönti el milyet szeretne bele önteni
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Nem úgy értetettem,valóba félreérthető volt --> az 5w30-ra írtam h ajánlott,a márkát azt azért írtam mert hogy én ilyet vettem bele tavaly,.de lehet castrol vagy shell ,sőt utóbbiból a kézi könyv is ajánl ,most lehet kipróbálom shell-est rosszat nem mondtak róla..
Egyébként meglestem a kézikönyvet,ajánlott az 5w-30 de,van egy diagramm és utána leírják hogy az "olaj viszkozitásást a fenti diagramm alapján válassza meg" -20 alatt kifejezetten ajánlott az 5w30
Ugyhogy szabad választás van ezért lesz 5w -40 es ami bele megy.[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
2005.suzuki swift 1.3-as ,valaki találkozott már olyan problémával ,hogy fékpedál benyomásakor az alapjárat leesik,ilyen 300-400rpm -re ? ez egy pár másodpercig tart utána meg újra beáll 700-800 közzé.. de mi köze a féknek az alapjárathoz?🤔
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dethroner #45049 üzenetére
hát álltalában menet közbe tapasztaltam ezt meleg motornál.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
sziasztok!
Most hogy ilyen jó árban vannak az üzemanyagok,mennyire éri meg egy 1.3.as suzukiba 100-as premet tankolni? megközelítőleg mennyivel eszik kevesebbet?
Ismerősömnek 1.4es kia 0.8 literrel eszik kevesebbet..
shellnél szoktam amúgy tankolni és abbol is a 95-ös adalékost..valamit biztos ér,mivel mióta azt tankolom nem jött elő a p0420 ..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Na mértem egy fogyasztást tele tankos módszerrel..
Tudom,h sok mindentől függ..
2005,-ös gömbölyű swift ami 1.3.-as, volt benne egy kis város is,és nem az a tötymörgő vezetési stilusba tettem mindezt,hanem dinamikusan próbáltam vezetni..lakott területen kívűl 90-100 as tempóba,sőt volt h nem is tettem 5.be hanem 4,-esbe toltam had pörögjön egy kicsit 3-4 ezres fordulat közt..
Igaz most volt gyertya csere is ngk iridiumosra.
Szóval így ezzel együtt 5,6 l /100km lett a vége
Sztem nem rossz fogyasztás,elégedett vagyok<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Nem tudom valaki taálkozott e ilyennel ,de remélem inkább nem! Szerencse a szerencsétlenségbe,hogy nem menet közbe történt mivel 100as tempóval mentem előtte vele ,aztán bolt előtt szépen kifordulva meghanyatlott,konkréten a bölcső résznél elrohadt ez egy 2005 -ös swift, nálam 2 éve van..
Szerencsére ritka ilyet látni autómentővel ,de előfordul..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
Bizony nem is voltam ideges egy cseppet se miután kifordultam és kitört a kerék,egyből arra gondoltam ,hogy nekem mekkora szerencsém van..
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
z0l1ka
aktív tag
válasz pető bá' #51737 üzenetére
Elnézést , kissé megkésve de visszaolvastam...
Azért ez elég durva , akkor nem egyedi dolog ez ahogy elnézem..az enyém még szerelőnél van azóta ,semmi fejleményt,végösszegre kíváncis leszek ,nekem még sikerült egy "jó" bontottat bele szereznem,de tényleg eglsz jó állapotba kaptam 20-ért..amit aztán szépen én magam csiszoltam meg és le is alváázvédőztem, úgy került a szerelőhöz.
Na képen látható autó ,ugyan így járt az enyém,kerék is így csak nekem szerencsésebb helyen..<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen