- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Mobil flották
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok.
Van egy 2002-es Swiftem. Gondolkodom, hogy tavaszra cserélni kellene.
Namost az új Swiftről olvasgatva több olyan írást találtam, hogy sokat fogyaszt. Erről kérnék Tőletek véleményeket.
Az elvárásom olyan 6 liter körüli lenne, mégiscsak egy kisautóról van szó.Esetleg egyéb tapasztalatok is jöhetnek a régi-új Swift cseréhez. Mire figyeljek, megéri-e az egész. Esetleg felejtsem el az újabb kiadású Swiftet, bármi...
Köszönöm.nofene
-
addikt
válasz South Velen #5477 üzenetére
Ez nem is vészes, régi swiftem is ~kb ennyit tud.
Köszi.Másvalaki...?
nofene
-
addikt
válasz Mecy_Lacee #5479 üzenetére
Tökéletes leszel.
A lábam nem "nehéz", sőt urasan, korán váltogatva, motorféket használva járok. Ellenben szinte csak városi autó lesz. Dugót nem lát majd, viszont napi kb. 12Km a szokásos menet vagy öt indítózással (reggel indulás, délután vissza oviba, majd isibe, majd közértbe, végül haza). Mindez nem tesz jót a fogyasztásnak, különösen télen.
Akkor a Te számaidból kiindulva inkább 7-8 literre számíthatok, télen talán még több is.És mi a véleményed úgy általában a régi-új Swift cseréjéről. Mire számíthatok?
Esetleg egy használt Ignis, mint alternatíva?
Köszi!nofene
-
addikt
Köszönöm emberek a válaszokat.
Még sokat fogok ezen tipródni, tavasz felé gondoltam a cserét... De ha lesz még kérdésem, jövök Hozzátok.nofene
-
addikt
Tényleg skacok, ezeket a számokat a fogyasztásról az autó maga állítja, avagy két tankolás között számolgattok?
nofene
-
addikt
válasz Mecy_Lacee #5490 üzenetére
A tank jelzéseiben nem hiszek több 100.000Km után sem. Illetve több 10% lehet simán a tévedés. Szigorúan csak azt hiszem el, hogy két teli tankolás között mennyi Km-t mentem. És még abban is lehet néhány% hiba.
De tényleg a legjobb az lenne, ha autó kijelezné egy tetszőleges Km nullázás óta az átlagot...nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5491 üzenetére
Én is hát! Mióta az eszemet tudom Suzukink volt, van (najó kiskoromban trabi ).
Nem igazán megy az autóm sem városban, sem autópályán. Csak amolyan hétköznap oviba\isibe járós második autó.
Kiscsigikkel tán nem lesz gond, ha elfértek a régi Swiftben, akkor az újban egyenesen lötyögni fognak.
A csomagtartó az már viszont gond. Nem is értem miért nem gyártanak kisautót nagyobb csomitartóval. Nekem most egy Swift Sedan van, nem véletlenül, és nem találom az utódját... Úgy fest le kell mondanom a csomagtérről.
Asszonynak van egy céges autója, és mint tudjuk mindegy milyen, az a legjobb. Hétvégén, nyaraláshoz azt használjuk.nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5496 üzenetére
Fiatot ne is említsd. Melóban nyomatunk belőle három fajtát is, borzalmas. Sosem értettem hogy lehet olyanért pénzt adni.
Részemről olasz, francia és német autó nem játszik. Nem sok maradt mi?Tényleg (ha már Suzuki totyikban vagyunk), mit szóltok az olyan autókhoz, mint a Kia meg Hyundai?
nofene
-
addikt
válasz South Velen #5494 üzenetére
Ezesetben viszont csak a két telitank közti mérést tartom elfogadhatónak. A szemmértékes mutatóállást meg igen pontatlannak.
nofene
-
addikt
És őőő pontosan milyen típusúak jelzik ezt ki? Évjárat vagy felszereltség függő?
Túl szép lenne az az 5,5, részemről megelégednék a mostanival: kb. nyáron 6, télen 7. Ez városban, de nem dugózva lenne a cél.Még valami:
Valami gyerekbetegsége a típusnak, amit rögvest nézni\állítani\javítani\stb... kell, van?nofene
-
addikt
-
addikt
Tényleg skacok, jut eszembe a Sedanról... Létezik már Swift Sedan is, csak nem nálunk. Nem tervezik véletlenül itthon is a gyártását? Valami infója nincs valakinek erről?
nofene
-
addikt
válasz South Velen #5515 üzenetére
Ja, hogy gyártásban van-e konkrétan, azt nem tudom. Csak tele van a net a képeivel, gondoltam Kínában, vagy akárhol gyárthatják...
És szerintem nem is csúnya annyira, sőt javított a hátulja kinézetén.nofene
-
addikt
válasz South Velen #5517 üzenetére
Nekem a sima Swift sem tetszik. Öreg vagyok én már ezekhez a golyókhoz. A hagyományosabb kinézetű járgányokat szeretem, semmi egyterűség, semmi gömbölyűség. Mondjuk a régi verziójú Swift Sedanom van, és az sem tetszik.
Én inkább megbízható, olcsó és olcsón fenntartható autót keresek. És a régi Swift ezt tudta is.nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5530 üzenetére
Napi 12-15KM: Iszapszentgilisztás-Csepel-ovi-isi-tánc vagy úszás-Iszapszentgilisztás útvonalon. És ha egyszer lecserélem, újra nem akarok törődni ilyesmivel minimum öt évig.
Ebben a felállásban Te hogy döntenél?Bzzz: Melóban használjuk néha. Nem karcoltuk vele össze a szélvédőt, vagy legalábbis nem durva, látható módon. De otthon a sajátomat én nem mertem, csak a műanyaggal vakarni.
[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
A céges batárról annyit, hogy nagybevásárláskor vagy ottalvós kiránduláskor jobb a Swift Sedan. Igaz belül kissebb, de hátul jóval nagyobb.
Amúgy igazad van, talán... magam is így gondolkodom, csak azt nem szeretném, ha pénztemetővé válna az öreg autó. Mert azért minden hétköznap kell.as_Rock: És hol húzódhat a határ? Meddig érdemes még a régit életben tartani egyre drágábban, mikortól olcsóbb az új?
Mondjuk az a "régi" Swift tavasszal lesz hét éves, addigra olyan 80.000 Km-el. Karbantartással nincs gond, folyamatosan el van látva szépen mindennel.[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
Hát ööö igen, ilyen vélemények is vannak.
Több felől hallottam, hogy 100.000 körül lesz majd féltengely gond. Neked volt cserélve?
Kipufogókat már öt évesen cserélni kellett, lassan számítok a következőre.
Tavaly előjött egy központizár probléma, később kiderült, hogy gyári hibás, sérült volt a kanóca.
Mostanában néha sír az egyik csapágyam. Szerintem a téliguma cserénél a rágyógyult felnit nagy gumikalapáccsal leverő ember adott neki sokat.
Idén beázott a hátsó lámpabúrám, meg kellett fúrni, hogy kiszáradjon.
Bal első üveg, jobb első ülés és a középkonzol alsó része veszettül zörög.
Meg még millió sok apróság, hirtelen ezek jutottak eszembe.Öreg Trabantos koromból tudom, hogy azért egyfolytában pisztregálni kell a korosodó járgányokat. Erre számítok Suzival is....
nofene
-
addikt
No tegnap belemásztam egy kereskedésben a Swift és a Splash modellekbe...
Nem is olyan rossz az a Splash. Kicsit fura a dizájn, ez nem is jön be annyira. Viszont jó magasan ülök benne, van hozzá kis motor (1000-es). Még a nagyobbik 1200-es is fél lityivel kevesebbet eszik mint a Swift, állítólag....
Kérnék egy felhasználótól Splash fogyasztás adatokat.
Meg egyáltalán akármilyen tapasztalatot, Swift kontra Splash ügyben.
Köszi.nofene
-
addikt
No úgy látom itt mindenki Swift -re szavaz....
Igazándiból két dolog tetszett a Splashben. Magasan ültem benne, plusz az 1000-es motor fogyasztása.
Bár csak ez az egy autónk lesz, de gyakorlatilag második autóként lenne csak használva egy céges autó miatt. Hétköznap ovi, iskola, kerületen belül ide-oda. Ezért keresek valami egyszerű, kicsi, olcsóbb megoldást.
Így is Swift -et ajánlotok?nofene
-
addikt
Még annyit tennék hozzá a vitához, hogy éppen a 2002-es Swift Sedan-om akarom lecserélni. Első körben ökörségnek tűnik, mert semmi baja, tankolni kell, éves szerviz rendesen, és kész, megy. Csak nem tudom meddig maradna ez így. Bár többen azt mondják még sokáig elmenne...
De most megtehetem, hogy legyen újra 5-6-7 év nyugi egy új autóban. Csak milyen legyen, hogy megbízható, olcsón tarható legyen? Mivel Suzuki ezt tudta a Swift-el, gondoltam nézzük a kettes verziót... tegnap meg láttam közelebbről a Splasht.
nofene
-
addikt
Ezen már azt hiszem túljutottam, lassan veszek valamit helyette...
(Kolombusz): Ez a szimpatikus nekem: SWIFT 1.3 GLX 5 ajtós (CD). Ha lenne kissebb motor az is jó volna, csak fogyasszon kevesebbet is. De nincs.
Beszéltem egy csókával, aki naponta bejár vele melóba oda-vissza kevés Km-t megy, és úgy 6,5l\100Km -t mondott fogyasztásnak.[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
válasz South Velen #5585 üzenetére
Tényleg ezt a VVT dolgot olvastam már valahol.... De hogy lehet, hogy egy butább motor van egy újabb kasznihoz? Ignis -> Swift II
Ha meg nem vált be, akkor miért tették az 1.5 -ös motorba vissza?Amúgy mi az a VVT?
szerk: Ja és köszi a fogyasztás adatokat....
[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
válasz pc-user #5619 üzenetére
Nekem is volt ilyen, valami agyagos földút után lehettem, mert szépen beleállt a sűrű mázga. Én csak amúgy egyszerűen alulról az ujjacskámmal elintéztem.
Más a régebbi Swiftről: Mostanában képtelen vagyok kinyitni a csomitartót, meg az ajtót. Akad a kulcs. Nem a kulcs baja, a másikkal ugyanaz. Szóval a zár lesz.
Régebben tél elején befújtam kis zárolajzó-jégoldóval, és jó volt egy évig. Ez most is segített, viszont csak 3-4 hétig... tegnap már csak belülről nyílt a csomagtartó.
Most mi van, kopik belül a zárszerkezet? Remélem nem kell cserélni.nofene
-
addikt
válasz pc-user #5626 üzenetére
Értem azért a kérdést. Nekem az van, hogy bedugom a kulcsot, és nem akar sem jobbra, sem balra elfordulni. Kicsit erőlködöm, rázogatom, tekergetem és akkor egyszer csak elindul. Ezután már finoman fordul bármely irányba (mivel párhete olajoztam).
Ha hagyom így egy darabig, akkor meg végül már sehogyan sem tudom elfordítani a kulcsot.
Na ezek után olajoztam, de csak néhány hétig tartott.
Neked is ez volt?nofene
-
addikt
Erre már rájöttem, jönnek sorban az ajánlatok, eddig csak egy cég tudott légkondi nélküli autót ajánlani.
Most azért vegyek ilyen kütyüt, hogy majd egyszer jobban lehessen eladni. De addig is foglalkozni kellene vele, kölünben ha nem használom, minden baja lesz?
De van ilyen verzió: GLX 1.3 CD.
Csak a kereskedők nem ezt tartják, mert kevesen keresik.hcs57: Aha. Ez bezony lehet, ugyanis mára éreztem, hogy kezd akadni (két nap alatt)! Bezsírozzam valahogy a kulcs segítségével? Vagy mit tehetek vele, szétszedés nélkül?
[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
válasz as_Rock #5637 üzenetére
Úgy tudom, ha nem haszálom kiszáradnak a tömítések, leereszthet, akármi. Egy kollégám eklődött hasonlóval.
Nekem meg tényleg 6 Km lesz a maximum, amit megy, azt is reggel. Délutáni kánikulában ezt a távot három részben futja majd. Légkondival sem hűlne ki tán...
Tán egy évben néhány alkalommal lenne értelme bekapcsolni, ha külön elindulok vele, és a család máshová megy, így foglalt a fő autó.nofene
-
addikt
WD40 nálam van, hétvégén megjátszom. Ha elbukik, jön a varázskeveréked.
Hogy ON is legyek:
Kedden kértem online ajánlatokat egy Swift 1.3 GLX CD -re, plussz néhány extra kiegészítőre. Egyenlőre Budapestieket és beszámítós cserét. Három válasz jött a kétnapos határidő alatt, ráadásul egyik csak légkondist tudott ajánlani. Nem sok.
Még néhányat megkeresek célzottan, azután személyesen meglesem az első párat.
Valaki itt nem dolgozik kereskedésben? Tőle is kérnék ajánlatot.
Esetleg tapasztalatokat kérnék, hogy melyik cég a jó, melyikkel vigyázzak, és mire.
Köszönöm.nofene
-
addikt
No, eldöntöttem. Swift II lesz. Szombaton meglátogatom a legjobb ajánlattevőt.
Így előre, tud valaki egy oldalt, ahol dokumentációk, kapcsolási rajzok elérhetőek? Főképp az elektronika érdekelne, egyedi kütyü beépítése miatt.[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
Éppen megy a letöltés, Köszönjük!
Más:
Délelőtt vettem egy Swift II -est... Illetve még csak a megrendelés van meg, de már láttam a szekeret is. GLX CD AC verzió lett, karibikék színben. Azért ez, mert már tavaly szeptember óta megvan a rendszáma (forgalomba lett helyezve?) és ellenállhatatlan ajánlatot kaptam rá.
Most jön egy hét futkosás a papírokkal, adókkal, biztosításokkal, pénzekkel. Azután majd ha eladták a régi Swift-em, mégegyszer ugyanez.nofene
-
addikt
A kötelezőt azt magam akartam csinálni, mert maradnék a saját helyemen és azokkal ez a kereskedő nem áll kapcsolatban. A súly(teljesítmény)adót meg amúgy is magam kell intéznem.
Csak az itt a keverés, hogy konkrétan nem veszik meg a régi autóm. Ideiglenesen max. 6 hónapig kivonom a forgalomból, erre az időre lemondom a kötelezőt is. Remélem találnak rá vevőt ezen idő alatt, mert csak azután azzal az emberrel lesz adásvétel. És csak azután kerül le a nevemről, mondható le a kötelező, súlyadó, illetve a bóniuszom is akkor vihető át az új autóra.
Ezek vannak... De amúgy nem láttam olyan kereskedőt, aki megvette volna tőlem rendesen az autóm.pc-user & Mecy_Lacee: Köszi!
[ Szerkesztve ]
nofene
-
addikt
válasz Calogero #5682 üzenetére
Köszi!
Én ki sem próbáltam, annyian használják, csak jó az. A nünükéket meg majd megszokom.
A szerelő a váltó miatt beszélt csak le, avagy úgy a Suzuki volt a baj?
Astra Classic-ot is lestem. Ott igazán a felszereltség hiánya nem jött be.
Ford Fusion lett a második.
Swift II maradt végül, remélem méltó utódja lesz a Swift I -nek.nofene
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Motoros topic
- Synology NAS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Konteó topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen