- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mcll
senior tag
-
kano
nagyúr
El lehet mondani. De minden héten 3x? B@romira unalmas.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
mcll
senior tag
Én ezt értem, de láthatod, hogy nemigen panaszkodik más a Sweet-re mint az embered. Én csak azt tudom mondani amit én tapasztalok. És gondolom mások is ezt mondják amit ők tapasztalnak.
Amúgy lehet az a bizonyos tv nem kezeli jól valamiért a Sweet app-ot, nem tudom. Ezer oka lehet a problémának, nem feltétlenül a szolgáltató a hibás. Főleg hogy akkor majd mindenki panaszkodna ilyen hibákra."Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
mcll
senior tag
Akkor még egyszer leírom. Ha egy adott szolgáltatónál a hiba a szolgáltatói oldalon lenne, akkor az kb az összes felhasználóra kihatna, mivel forrás oldali a probléma. De mivel a panaszok száma elenyésző, és pl itt is a legtöbben nem tapasztaljuk ezeket a hibákat, így kimondható hogy a hiba nem a Sweet-nél van. Ettől persze lehet hogy más alkalmazással nincs problémád, de ez nem jelenti azt hogy a hiba a Sweet-nél van. Minden szolgáltató más-más megoldásokat alkalmaz (másképp terheli az eszközt, proci, sávszél, miegymás), így lehet hogy az egyik csatorna hibátlan, a másik már nem.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
hedgehog
senior tag
Szerintem a probléma valahol ott keresendő, hogy ugye a sweet-et is egy szerverközpont szolgálja ki, meg a többi ilyesmit is. Ha a te szolgáltatódnak ahhoz a szerverközponthoz rossz a kapcsolata, akárcsak néha, akkor a sweet is rossz lesz nálad olyankor.
Nekem a Telekommal nem jellemző ez az akadás. Nem mondom hogy sosem volt gond, de általánosságban nincs.-- aka p3d3str1an
-
tobias40
veterán
Hidd el ha tömeges lenne a probléma akkor felrobbanna a fórum az elégedetlen efikkel!
Látod hogy nagyon kevés az aki panaszkodna a szolgáltatásra,sajnos nálad vmi egyedi probléma lehet amit így nehéz kiszűrni.
Nálam is jó 3 eszközzel,ami gond szokott lenni az hogy némelyik filmet nem adják le a jogi xarságok miatt de az engem ritkán érint.[ Szerkesztve ]
-
hedgehog
senior tag
Még az jutott eszembe, hogy lehet hogy téged NAT mögé tett a Telekom, és esetleg azt nem szereti a sweet, vagy az appletv+sweet.
Egyébként a fenti felsorolásodból kimaradt a Yettel TV (bár talán AppleTV applikációja még nincs). Ha van yetteles mobilelőfizetés akkor olcsóbb, ha nincs, akkor kell hozzá kérni OtthonNET-et, bár úgy jóval drágább. (három hónapig ingyen kipróbálható)
-- aka p3d3str1an
-
zelikocc
senior tag
Logikusan gondold végig, mert nem nagyon érted: ha a sweet-nél lenne a hiba, akkor mindenkinél ugyanazt csinálná. De nem mindenkinél csinálja, sőt, elenyésző.
Innentől kezdve a sweet felőli hibát ki lehet zárni, hiszen ha ott lenne a hiba, akkor pl. én is tapasztalnám.Egyébként azt még nem írtad le (vagy elsiklottam felette) hogy hogyan kapcsolódik az Apple TV-d a routeredhez? Kábelen, vagy WiFi-n?
Ha WiFi, akkor próbáld ki kábellel, nem szerencsés a WiFi az ilyenekre amúgy sem...
Ha kábellel, akkor pedig tesztként próbálj ki egy másik kábelt, mert akár kábel hiba is lehet.
De lehet még ötletelgetni, mert sokminden lehet.
Most mértem egy speedtestet Apple TV-n (1. generációs 4K) és 926/918 és 1ms ping Telekom szerverre mérve. Lehet, hogy ezért nincs gondom? Mégegyszer mondom, nem tudom nálad milyen körülmények vannak, de ott kellene keresni a hibát. Nem az "ön készülékében" hanem gyakorlatilag valahol a bejövő optikai kábel után bárhol.Ha NAT-olt IP-t kapsz, akkor szolgáltatót felhív és ki kell kapcsoltatni a NAT-ot. Stb stb.
[ Szerkesztve ]
-
zelikocc
senior tag
Ha nem vetted volna észre, segíteni próbáltam a hiba felderítésében, de oké, nekem mindegy.
A speedtestet az Apple TV-n mérd, ne a telefonon és ne az asztali gépen. De ez is csak egy tipp volt a többi közül.
Láttam már olyan UTP kábelhibát, hogy csak néha jött elő vele probléma, ezért tanácsoltam azt is, hogy próbáld ki másik kábellel... esetleg próbáld akkor WiFi-vel is...
Nagyon sokminden lehet, amiket csak nyomozva lehet kideríteni...De mindegy, mert te már eldöntötted, hogy nálad lehetetlen hogy bármi rejtett hiba legyen.
Innentől én elengedtem a dolgot. -
mcll
senior tag
Sem én sem más sosem állítottunk olyat, hogy egyesegyedül XY-nál van a probléma. És hidd el ha mindenkinél szaggatna a kép/hang azt biztos nem hagyná senki szó nélkül, mert az akármilyen kicsit is szaggat, az bizony zavaró. Fogadd már el amiket írunk neked. Részemről pedig itt befejeztem, teljesen értelmetlen bármit is írni, mikor te csak hajtogatod a magadét.
"Microsoft gives you Windows... Linux gives you the whole house."
-
zelikocc
senior tag
Van egy különbség a szolgáltatások között: az összes általad említett szolgáltatás on demand felhőben levő szolgáltatás, tehát egy meglévő fájlt streamelsz, míg a sweettel egy élő adatfolyamot streamelsz, bár technikailag nem kellene hogy ebben különbség legyen, de ki tudja... lehet érzékenyebb az élő adatfolyam.
A kidobálós probléma meg nagyon érdekes továbbra is.
Telepítsd újra az Apple TV-t, ezt tudom még mondani.Még egy tipp: valamilyen tűzfal esetleg? Akár a Telekomos ONT-n valami ami beleszól? Van valami netvédelem vagy netpajzs szolgáltatása a T-nek most, nem tudom hogy az nem szól-e bele? Ezt esetleg mások tudják megmondani, mert én saját routert használok, nálam nincs ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
patex1983
őstag
Ha NAT-olt az IP-d és helyette saját, pulbikus IP-t szeretnél, az fizetős szolgáltatás lesz, már ha egyáltalán van ilyen szolgáltatás a T-nél.
Egyébként nekem a DIGI-nél is NAT-olt az IP-m, de nincs baj a Sweet.tv-vel, igaz én csak androidos boxon használom a Play-ről letöltött saját app-jával.
X
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest