- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kobe
veterán
válasz george11 #1353 üzenetére
ok, van ebben is ráció de a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség ....ehhez nem kell felsőfokú végzettség, csak tolerancia meg tapasztalat, ha egy laikus ránéz az árlapra, az kriksz-kraksz, ha egy felhasználó ránéz, már lát annyi háttérinfót az illetőnek hogy informálni tudja a laikust, szóval nem egy doktori végzettséget igénylő munkakör semmilyen eladói pozíció - ezzel illik tisztában lenni és úgy hozzáállni a vevőhöz, mondtam nekem pl herótom amikor valamelyik zsugabubus a szakközépjével azt hiszi, ő az atyaúristen mert a pult mögött áll
szóval sok beszédnek sok az alja, van kül a hülye és hülye vevő között, az egyik mondjuk hülye mert nem ért hozzá, a másik meg hülye mert flegmán ért hozzá, és azért nem mindegy melyiket hogy kezeled, a flegmát nyílván senki nem viseli könnyen - én pl takarékszövetkezetben melóztam ahol azért ügyfélt eligazítani illik, na ott pl rövid idő alatt azt láttam hogy akik vmilyen hitelkérelemmel fordulnak a hitelezős munkatárshoz, csak az első kört futják le, utána vissza sem jönnek - egyik alkalommal sikerült is beszélnem egy ilyen visszatáncolóval, megkérdeztem mért nem ott folyósították, erre az volt a válasz hogy úgy érezték nem kapnak elég figyelmet a munkatárstól, 2 percenként szaladgál jobbra balra, nem tud 5 percig normálisan tájékoztatni az embert, stb, így hát inkább kerestek egy másik bankot ahol lehet 2% kal nagyobb volt a kamat, de leültették őket és szívélyesen foglakoztak vele - szal nem csak egy 10 ezres memó vagy 20 ezres vinyó múlik ilyenen hanem mondjuk milliós ügyletek, és lám azok is el tudnak úszni
nem azt mondom hogy napi 8 órában vigyorogva kell állni tejbetökként a pult mögött, de ahogy az eladót zavarja az ha prohardverezés közben ''zaklatja'' a vevő, úgy a vevőt is az, ha így bánnak vele - csak míg az eladó azt gondolja, na elhajtottam még egyet, nagy ügy, nem vett meg egy alkatrészt, addig a vevő aszondja, na ide se jövök többet - ami mondjuk gáz, ha egy hót zsíros hardcore hardware buzit hajt el az ember aki neadjisten havonta cserél jelentősebb cuccokat gépben....puskás öcsinek volt az a mondása régen, ha valahol rossz étteremben ebédeltek : na, itt is ettünk már háromszor : először, utoljára, és soha többé
na ez is hosszú lett
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik
- Politika
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Nők, nőügyek (18+)
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen