Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st.stofi

    tag

    válasz foxymaci #56908 üzenetére

    Biztos, hogy nincsen egy 10 naposnál jóval régebbi tartozásod (mondjuk egy régebbi elfeledett számla)?

    Ugyanis ez így nem jogszerű, az eht. 137§ szabályozza a szolgáltatás korlátozásának lehetőségét, díjtartozás miatt a szolgáltatás csak a tartozásról szóló felszólítás után min. 30 nappal korlátozható:

    "137. § (1) Az előfizetői szolgáltatás igénybevételének korlátozására, így különösen az előfizető által indított vagy az előfizetőnél végződtetett (az előfizető hozzáférési pontjára irányuló) forgalom korlátozására, az előfizetői szolgáltatás minőségi vagy más jellemzőinek csökkentésére a szolgáltató az előfizető egyidejű értesítésével a következő esetekben jogosult:
    ...
    c) az előfizetőnek a díjtartozásról szóló felszólításban megjelölt - de legalább 30 napos - határidő elteltét követően is esedékes díjtartozása van, és az előfizető a díjtartozás megfizetésének biztosítása céljából a szolgáltatónak nem adott az általános szerződési feltételekben meghatározott vagyoni biztosítékot;"

    Amennyiben esetedben ez nem áll fenn, hívd az ügyfélszolgálatot, és kérd a jogellenes korlátozás azonnali megszüntetését.

Új hozzászólás Aktív témák