Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • foxymaci

    senior tag

    válasz st.stofi #56924 üzenetére

    Köszi szépen a segítséget! :R ki kértem a felvételt mert szerintem elég furán kommunikáltak velem de azért beszaladtam egy T-Pontban ahol felhívták a behajtási osztályt és MÉLTÁNYOSSÁGBÓL közölte az ügyintéző eltörölték a visszakapcsolási díjat és kifizettem a számlát ennyit értem el jobb mint a semmi de elég fura mentalitás ez...
    jahh még valami mellettem is épp panaszt intéztek gondoltam leírom mert az is hajmeresztő!
    Mastercard mobil pay alkalmazással fizették be a számlát hó elején de a telekom csak egy hétre rá könyvelte el ezért összetorlódott a tartozása és ott is korlátozás történt szóval aki így szokott fizetni figyeljen nehogy neki is összetorlódjon mert a telekom nem azt figyeli ennél mikor fizetted be hanem mikor könyvelte be .... szánalmas

    _FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

Új hozzászólás Aktív témák