Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz tomp #3028 üzenetére

    - Először is fontos elmondanom, hogy a kezdetek óta (1998) vagyok a UPC (immár Vodafone) előfizetője. Annyi féle kálváriát jártam meg velük, amit senkinek nem kívánok. Hidd el, nem kell bemutatni nekem őket! :)

    Az viszont tény, hogy soha nem vállalták, hogy minden egyes, a piacon csak elérhető, CI+ kártyára felkészített televízióval működik a szolgáltatásuk.

    A legutóbbi (egyben jelenlegi) tévém vásárlásakor erre is figyelnem kellett. A saját baráti körömben is volt olyan Philips, és LG tévé is, amely egyszerűen nem működött a UPC szolgáltatással.

    Hiába az elmélet, amely szerint "elvileg minden 2010 után gyártott, CI+ csatolóval rendelkező" készülékkel működnie kell.

    A UPC pedig soha nem vállalt garanciát erre. Sajnos ez a helyzet! Semmilyen törvény nem kötelezi őket arra, hogy "mindenáron", az összes lehetséges készülékkel garantáltan működőképes szolgáltatást biztosítsanak.

    Márpedig amíg ez nem változik meg, addig ajánlott a felhasználónak olyan tévét vásárolnia, amelyre ők vállalják, hogy letesztelték a szolgáltatásukkal. (Minden egyéb esetben "lutri" a készülék beüzemelése.)


    - A TCL ugyan "itt van", de nem olyan feltételekkel, amiket felsoroltam. Nyilván nem véletlen, hogy a Media Markt is megszüntette a termékeik forgalmazását. Számukra különösen fontos a megfelelő beszállítói, és szervizháttér.

    Az pedig, hogy a Telekom hivatalos forgalmazó partnerként sem tudja eldönteni, hogy 5 év garanciát ad-e a tévéire, vagy sem... És hogy még a hivatlos szervizként megjelölt partnerük is a tévé dobozának megőrzését javasolja a "biztonság kedvéért" valami elképesztően amatőr dolog.

    Az viszont tény, hogy nem erősíti a vásárlók bizalmát a cég termékei irányában.

    S hogy miért van UPC is a tévék menüjében? Ne feledd, hogy a UPC nem csak Magyarországon működő vállalat; a szomszédos országokban is az egyik fő szolgáltató.

    A TCL Europe pedig oda is szállít tévéket. Nem volnék tehát meglepve, ha mindez (a UPC integrálása a firmware-be) a szlovák, vagy a cseh, esetleg osztrák tévétulajdonosoknak volna köszönhető.


    - Ami pedig a SONY szervizhátterét illeti.. .a válaszom: igen. Sajnos a rosszabbak közé tartozik, a Panasonic, és Philips garanciális szolgáltatásaival egyetemben.

    Ám azért ne keverjük ide őket, mert egy "ezer éves", globális világcég, hazai hivatalos képviselete, a SONY Magyarország, a garanciális feltételeivel, disztribúciós láncával, képviselteivel messze magasabb kategória, mint az említett, magát hivatalos TCL partnernek tekintő "Gipsz Jakab 2010 Kft", az "őrizd meg a tévé dobozát" jellegű hozzáállásával.

    Ahogyan fentebb is írtam, ez a márka ilyen szempontból még nagyon gyerekcipőben jár, és messze van attól is, hogy kijelenthessük: "megvetette a lábát Magyarországon".

    Ahhoz a jelenleginél sokkal komolyabb jelenlét szükséges. (És nem ártana az összes típust sem behozni...)

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák