- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
Hirdetés
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
ph A 4K felbontású U8NQ a cég saját Vidaa okosrendszerét használja.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
gp Idén is számos friss bejelentésre számíthatunk a cégtől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Tapasztalatok tesómtól, amikre nem számított. (közismert jellemzőkről most nem lesz szó, kivéve a festés)
Problémák:
- Az ajtókat erősebben kell csukni a szokásosnál. Néha nem sikerül, és akkor nem indul az autó.
- Az index működése random. Hol veszi, hogy mit akar kapcsolni, hol nem. Hol kikapcsol visszatekeredés közben, hol nem.
- Egy apró, gombostűhegyni fényezési folytonossági hiány a lökhárítón. A szín is hiányzik, nem csak a lakk, ezért van egy fekete pötty a fehér autón Közelről kell nézni, hogy látsszon, de úgy vicces.Semleges:
- Az FSD hiánya durva. A sima gyári alap Autopilot sokkal kényelmetlenebb, mint a többi autó butább adaptív tempomatja. A normál adaptív tempomat olyan ostoba, hogy nem törődik semmivel, ha van előtte autó, rááll, aztán ennyi. A Tesla autopilotot viszont állandóan ki-be kell kapcsolgatni sávváltás előtt, és után. És minden ki-be kapcsolást hangos bimbammolással jelez. Azt mondta, hogy dallamtapadása van a csengőtől. A másik gond ezzel, hogy néha elfelejti visszakapcsolni előzés után. Ezt csak akkor veszi észre, amikor az autó megy tovább egyenesen a kanyarban. Szóval elég veszélyes mutatvány. Valószínűleg meg kell rá venni az FSD-t, vagy ki kell találni valamit (Openpilot?), mert ez így gáz.Előnyök:
- Mondhatni szinte termeli az áramot, de ez itt nem túlzás, hiszen tényleg termeli is a villanyt időnként. Szóval a fogyasztása Budapesten belül 100-110 Wh/km (25km átlaga), pályán 135-145 között 140-150 Wh/km (250km átlaga). Max töltés Ionityn 141 kW (22%-nál), 1050 km/h, Tesla Superchargeren 125 kW körül, 950 km/h.
- A hivatalos Tesla weboldalas infóval ellentétben nem 7, hanem 11kW-os AC fedélzeti töltője van a többi Model3-hoz hasonlóan (3x16A).evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs