Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bazso29

    aktív tag

    válasz k4rL^ #108 üzenetére

    Kiderült nem a kormány miatt fagyogat, nélküle is kidobál főleg ha új területet fedezek fel. Vezettem azért a kormánnyal is alap beállításokon: HC-ban (ami kikapcsol minden segítséget), hóban "hegyről le", autót belenget, nitrót rátol és így képes az adott íven szépen tolni a hátulját. Ehhez még gyenge a Challenger, erősebb autóval menni fog ez szépen.
    Az irányítás tetszik, ellentétben a TDU2-vel szerintem ez nem lehet akadálya annak, hogy ne legyen majd hosszú távon tömeges szórakozás a játék.
    Egy kicsit TDU1, egy kicsit Driver-szerű, de az ehhez képest sínautózás. Ahogy Zero is írta, pl. civileket kerülgetve könnyen kibillen az autó az egyensúlyból és lehet is összeszedni. Meglepődtem mikor autópályán először szembe sávba kerültem. TDU-ból megszokott volt már, hogy milyen tempóval jönnek az autók.. ez lett a vesztem, itt jóval gyorsabban elém érnek és nem félnek. Nem rántják el a kormányt, lehet őket kerülgetni. Sebességérzettel sincs egyelőre gondom, a Challenger 265-öt megy alapon, teljes palack nitróval 278-ig húzott. A sűrű forgalomnak is köszönhetően kellemes a tempó, de ez lehet változni fog ha megszokunk pl. egy Lambót.
    A térkép NAGY, a táj változatos. Miamiban még nyár van, ezer fok, pálmafák, bikinis csajok, 50 km-rel odébb New York előtt meg kellemes őszi időt idéző sárguló lombok, lehulló levelek fogadnak. A havas táj meg hab a tortán.

    Szerintem az ára ellenére sokan fogják megvenni és kevesebben fognak csalódni, így télen remélhetőleg komoly tábor fog összegyűlni csapatásokra. Kevés lesz az a 8-as layer..

    - A kedvenc szuperhősöm: Ultrium -

Új hozzászólás Aktív témák