- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz cyberkind #18692 üzenetére
Ha PC-n kikapcsolod az összes alapértéken bekapcsolt post-process szűrőt (élesítés, tompítás, maszatolás egymás hátán), már attól olyan, mint ha duplájára növelnéd a render felbontást és a geometria/textúra részletességet, és ahogy néztem egyszer konzolon, ott is rá van tolva ez meg az alapból, csak ott nem konfigurálhatóan (mint szinte minden játékra már rég, mert divat lett az előző generáció kifulladásakor, ahol a régi vas rozsdáit próbálták elmázolni ezekkel, csak hozzászoktak az fejlesztők és játékosok is), nem csak a render felbontás a kicsi (1080 alatti) az első One/4 gépeken.
Szóval ja, a 3. részbe bőven elég lenne betolni egy HDR10 képmódot, és új konzolon is felhúzni a render felbontást >=1080-ra, illetve ott is kikapcsolhatóvá tenni a blur szűrőket, illetve maszatolós féle anti-alising szűrőt (pl. natív 4k-ra amúgy se nagyon kell már semmi AA), aztán kész is, újra"referencia" közeli a látvány még ma is. PC-n látszik, hogy elég jó a kidolgozottság 4k kijelzőre is.
De ő szerintem az előző részekre gondolt.
Főleg az eső az, ami egyértelműen nagyon koros már. Sőt, úgy emlékszem a sokszorosan túlméretes gépen (több évvel a megjelenés után aktuális közép/felső-kategóriás vason) is nagyon "akadozott", mert az AMD driver-el hülyén működött a Vsync (anélkül pedig ugye megy a tearing), FreeSync pedig még nem nagyon volt (mondjuk VRR-om nekem azóta sincs, mert TV-ket használok monitornak). Tavaly néztem egy nVidia kártyával nem volt gond (kivéve, hogy valami háttérben futó program miatt szaggatott egyszer, szóval nagyon érzékeny még ma is, bármilyen erős gépen képes ma is akadozni bármitől), passz hogy AMD-n mi van azóta.A második rész elmegy, de az a grafikai stílus személy szerint nem annyira tetszik. Az első rész "nyers", illetve kissé fakó képe is passzolt nekem ehhez a világhoz, és a harmadik *valódi részletgazdagsága* is nagyon tetszik, de a második rész erős "HDR effect" íze és erős színezettsége már nem annyira jött be (bár a harmadik rész se fakó a legtöbb helyen, de van többféle terület, a második viszont tényleg el van eresztve a mázzal).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Megkérnénk minden topiklakót hogy a játék történetéhez kapcsolódó hozzászólásoknál használja a Spoiler kódot!
- Parfüm topik
- ASUS ROG Ally
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Aliexpress tapasztalatok
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest