- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Mobilarena
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
Egyébként, átfutottam a szervizkönyvét, és ami feltűnt: első két olajcsere alkalmával 5W30-ast kapott, utána már 0w20-ast. Márkaszerviz, roadservice. Illetőleg, eleinte elég gyakran volt fékfolyadék-csere, de utoljára 2016 november végén. CVT váltóolaj cserét még nem láttam, elvileg esedékes lenne a hetekben.
lassan 90k km-t érné el, és ilyesmi időpontban lenne ajánlott a váltóolaj csere, gyertyák cseréje. Valamint fékfolyadék, hűtőfolyadék.
Egyéb dolgok, amikre számíthatok a közeljövőben? A féktárcsák-betétek szerencsére újak. Nyilván nem akarnám elhanyagolni a dolgot, hogy tényleg problémamentes legyen. : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
nem értem így. Gyakorlatilag végig csak hivatalos márkaszervizben volt szervizelve, és a CVT olajon "spóroltak" volna? Érdekes. Na mindegy. : ) a 90ezret a Toyota Hybrid Fanclub Hungary csoportban írták egyébként.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gaben92 #9776 üzenetére
Minden esetre jövő héten megy majd az ajánlatkérés eCVT váltóolaj, fékfolyadék, 0w20 motorolaj cserére, gyújtógyertyákra&tömítésekre, meg amit még összeszedegetek "olcsó" lesz, de na. Amíg él a 10 év hippritt garancia, nem akarom külsőshöz vinni.
Egyelőre csak városban & autóúton használgatom, ott teljesen jó, dinamikus. Az autópályás tesztre leszek kíváncsi, ha 135-140 körüli tempót erőlködés-hangorkán nélkül tud, akkor mosoly és elégedettség. Gyorsabban meg minek?
Topik kedvencek közé adva, jó lesz visszaolvasgatni <3
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
eCVT váltóolaj-cserére anyag&munkadíj kb mennyi kellene, hogy legyen? Márkaszervízben 35k-s ajánlatot mondtak, nem tudom, mennyire számít ez kedvezőtlennek. : ) Akinek csináltak, mennyibe sarcolták meg?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10002 üzenetére
és #10003No.01
Köszönöm szépen! Gondolkozni fogok rajta, mert, éveken át nem kis kellemetlenség a borzalmas zajos utastér. Nem tudom, Debrecen-Nyíregyháza környékén hol foglalkoznak ilyesmivel, de majd utánjárkálok. DIY nem kockáztatnék, amennyi anyagi kárt az én kezeim már okoztakhttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #10217 üzenetére
ha már utolagos eletronikai szerelések: parkradart aliról venni& szereltetni mennyire bajos? Elég pofás, látványos kijelzős 8 szenzorost is találni korrekt áron.
Elgondolkoztam rajt', mert elég sokszor van helyszűkében az ember
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Koszonom. Nem fogom gondolkodas nelkul a legolcsobbat berendelni, mert em eri meg kockaztatni. Csak gondoltam, a "fajo pontokat" lezavartatom egy emberrel (zajszigeteles! parkradar). Ill a tukor is oda johetne, a fene a megszokott es megkedvelt aprosagokat
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Most szenteste hazafelé a 95-ös Auchan benzinnel (valójában 98-as, 4.5% bioetanol tartalommal...) mentem még, aminek literje mikor tankoltam, 319ft volt Gyakorlatilag nem tudtam semmivel 4.6 fölé vinni a fogyasztást, város-főút vegyesen.
Lemerítettem tegnap a tankot, feltöltöttem MOL-os 95-össel, ezzel meg akárhogy óvatoskodok, 5 liter alá nem akar menni a drága. De legalább jóval többe kerül literje. Az Auchan saját benzinje (a 95 s 98 is) nekem kifejezetten kellemes meglepi fogyasztásügyileg, pár decit spórol az is. : ) Mondjuk ezek 100pluszos utak.
a 98-as E5 auchan benzin "elvileg" majdnem 100-as oktánszámú& bioetanol tartalma 1% alatt van.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Dluinet #10256 üzenetére
sajnálom, ha nem lényeges s irritáló infónak tűnik. Én is csak a kútjukra, mosóba járok, az üzletnek még parkolójában sem voltam. Tudom, hogy nem mindenhol elérhető, de nem gondoltam volna, hogy dühítő infó lehet. Irreleváns a többségnek, de, többség nem egyenlő mindenkivel.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz balazs1956 #10529 üzenetére
sima fehér, gondmentes, letakarítva-szépre tisztítva jól mutat.
oszt úgyis karcos leszhttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10586 üzenetére
Oh, jó, hogy erre jársz, pont keresni akartalak a zajszigeteléssel kapcsolatban Négy ajtó&csomagtartó megcsinálva (Yaris HSD), érezhetően jobb a helyzet, DE van még hova javulni.
Kértem, hogy a kerékjárati ívek is legyenek megcsinálva, de, szemem előtt kibontotta a szaki a padlókárpitot s mutatta, hogy gyárilag vastagon szigetelt, nem tud odatenni semmit. Esetleg a gyári szivacsos dörzsicuccot kellene kukázni és normálisra cserélni? Közben alin összeszedtem mindenféle gumitömítést wish listre (car sound insulation keresőszófétis). És bőszen nézem, merre-hová tudnék még tenni a gyárin felül (mert, nem kevés zaj jön be az ablakokon át.
Corolla E210 csoportban is "elő-előkerülő" téma ez a zajosság, úgy néz ki, normális embert zavar : )
Megérheti picit erélyesebben kérni a padló& kerékjárati ív szigetelést? A szaki lebeszélt róla, miszerint, túl drága és túl sok meló ahhoz képest, amekkora változást hozna. Persze erre szívesen áldozok, van az a pénz, egy macska v kutya is rengetegbe van, azt meg nem tartok.. : o)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10589 üzenetére
: ) Koszonom! A szaki azt mondta, hogy mindent is meg lehet, de nem feltétlen éri meg (tetőkárpit!). Szerinte a zaj nagy része az üvegen át jön, és megoldás, a xEon1337 által is említett duplaüveg lenne, de, azt ne az ilyen kategóriában keressem
CT200H hogy áll zajügyileg? Igazából 4 méter körül néznék később is, nem értem, miért nem lehet prémiumkisautót tolni..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Chereiose #10966 üzenetére
városban elcsászkálsz 4.5-5 közt. Autóúton szintén ezt lehet hozni. Pályán azért bekéri a 7-8-at is, ha mész. Szerencsére gyárilag olyan okádék elviselhetetlen zajos a beltér, hogy nem fogsz vele gyorsan menni
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #11027 üzenetére
Még egy apróság: munkadíjat szívesen kifizeti az ember, ha olyan, ami SK nem érné meg (pl. műhely - garázshiány v eszközhiány, hozzáértés hiánya miatt)
A Tetőkárpit alatti szigetelés pontosan ilyen pepecsmeló, márpedig, Yarisnál előző genben pontosan SEMMI nincs a kárpit alatt Egyik legjobb komfortfokozó autóút-tempónál.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Nem lehetne újrakiadni a Paseot? hibridrencerre' ofc, meg vastag-duplaüvegezéssel (a többi sallangot utólag megoldjuk)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz koxkids #11102 üzenetére
annyira elhanyagolható az árkülönbség szerintem, hogy simán Eneos. Márkaszervizben nem tudom, mit töltenek bele, de tényleg ilyen 35k HUF árban van, amit nem tudom, miért annyi. Pajti szerint többször átmossák friss olajjal a rendszert. Whoknows.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
Paxker315
addikt
óh jaj. Elvesztem, és lehet, fóliába invesztálnék. Amik közt vacillálok (Teckwrap)
- GAL 08 Amber Gold
- HM 08G Black Cherry Ice
- CG12 Sunflower ill CG13 Cardinal RedA zalany egy Előző genes hipritjarisz, ezért sem néztem elegáns-visszafogott színeket (mint krém, gyöngyfehér, bézs és társai. Ezek az IS-GS-nek jól állnak, kisautón röhejesen műmájer).
Én valamiért a Black Cherry Ice-t tartom legszimpatikusabbnak, bár, való igaz, sok szín jól néz ki "mintán", és hülyén teljes bódéra applikálva. pólóból a sötétkéket szeretem, ingből a szürkét, biccigliből a pirosat, lakberendezésnél a vaj-krém-bézs bűvöletében vagyok, alsógatyából a vörös, zokniból a narancs&kék&ződ jön be, de a kedvenc színem a bíbor
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz flegga92 #11274 üzenetére
Óh, az is listáska volt, aztán valamiért lekerült, a referenciákon nem jött be annyira. Amúgy nagyon szeretem a fehéret, csak, ha már zsebbe nyúlok, valami ritkaságot kellene : ) Nagyon babák a teckwrap színek a élőben a palettákon. Kaméleon, színváltós, mindenféle is elérhető.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
ha már Auris HSD pre-facelift vs. facelift (E180). van jelentős különbség belső zajszintben? Szemre a pre-facelift nekem jobban bejön, de, ADAC pdf-ek közt úgy láttam, durván 1dBel-el csendesebb a FL-es változat (igaz, abból 1.2T turbósat teszteltek, nem a HSD-t). Akinek van elsőkézbeli tapasztalata, mit tudna róla mondani? Igaz, kimaxolnám amit ki lehet belőle hozni, meg nem is most esedékes, de, ha már feljött a típus
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz AXisBOLD #11460 üzenetére
Prius club hungary adok-veszek [link]
prius club hungary [link]
toyota hybrid hungary [link]ugyanezekben a csopikban érdemes keresni prius P2 és P3-ra, találsz olyanokat, akik mindkettővel több évet lehúztak, az ő tapasztalataik relevánsak lehetnek számodra
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz kw3v865 #11505 üzenetére
Aeszthetikum, bár praktikai okok nincsenek mellette
Más : 3rd gen yaris jobb hátsó ablak alatt futó műanyag "weather strip" egyik patentja eltört, így ott egy lyuk exponalodott az elemeknek. Házi praktikák? A potalkatresz elég drága lenne, de nem szeretném, ha víz becsurogna az ajtóba.. Lehet vele valamit kezdeni, vagy csere?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #11517 üzenetére
Koszi szepen! Igy egyelore elengedem, maximum pici ragacs v xilo, oszt "jovanazugy". Vagy duct tape
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
voa, azért a HSD-t "modern technikának" bélyegezni így 21-ben már meredek. Első totyi hipritek 97-es évjáratúak, azt már nőből is vállalja az ember, a HSD meg igazán kiforrott rendszer lett.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz forumpista #11652 üzenetére
tudtommal az 1.33 volt kényes arra, hogy rendszeresen legyen 0w20as olaj& szűrők cserélve, és, ha erre figyeltek, nem szokott vele gond lenni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Upo tag remek kommentjét ajánlom leginkább, szerintem, minden kérdésre ott a válasz [link]
Pluszban: Érdemes átfutni a legmegbízhatóbb használt autók listáját. [link] [link]
"faék", "kőbalta". [link] [link]
Bocsánat, hogy nem exakt válasz a kérdésre, de, úgy gondolom, Upo kommentjét mindenképp' érdemes végignyálazni, átgondolni.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Legellenallasi egyutthato? Bringan óriási különbség van a behúzott könyök, alacsony tartás, cicahat póz és a tapló koca kivágott konyokos fekvőtamsszpozok közt. Utóbbival sokkal fárasztóbb, energiaigenyesebb haladni. És minél nagyobb a tempó, annál erőteljesebb a legellenallas hatása. A prius meg áramlás optimalizált, nofene
Ezért szomorit el a SUVszesszio..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Carasc0 #11821 üzenetére
Prius2 mint első autó tökéletes. Egyrészt megfizethető, bizonyított technika, fenntartható. Másrészt, búbánat venne manuálganggal városi-vegyes használatra bármit. Meg élhetőbb, mint a yaris (én azzal járkálok, de, még1x nem vennék, főleg, hogy utólag azért kellett rá locsolni a zajszigetelés (bitumenlapok, szivacs) miatt. Igaz, azt kb minden autónál érdemes kalkulálni (kb. 110-120ezer ft költség négy ajtót, tetőkárpitot, csomagteret leszigeteltetni).
Kicsit magasabb vagyok Tőled, de belső helykínálatban nekem megfelel, más kérdés, hogy a csomagtartó NEM. Én pár hónap alatt amúgy "körbeparkoltam" (mindkét lököst 3-3 alkalommal húztam meg v sértettem fel) meg le-ereszcsatornáztam, de csak műanyag elemek sérültek, ezt bármely más autóval megcsináltam volna, ahol nincs első-hátsó radar. Azóta figyelek rá, hogy ha fáradt , kialvatlan v lelkileg felzaklatott vagyok, akkor inkább kerékpár, séta, s nem ülök autóba.
Én első autónak kettespriuszt vennék JJ-től (Elite auto) [link] Gondolkodtam is, hogy ne számíttassam-e be e yarist egy priusba v auris HSD-be, mert azért zajszigetelés, csomagtér terén elvérzik a városi verető (belső tér nekem - egykeként - bőségesen elég lesz a következő évekre)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #11825 üzenetére
Igen, ha anyagilag belefért volna, én is a mk4-est preferaltam volna. De talán legkozelebb, a következő pár évben nem hiszem, hogy téma lesz a váltás. De ez majd kiderül, a 3rd gen esetén engem a magas építés ( az új gen ilyen téren sokkal szexibb ), használhatatlan belső tér ( pl vizet alig tudsz kartavolsagban tárolni) nagyon zavar. Két ülés közé elfér egy 1.5 literes palack, kozepkonzol elé két kulacs, aztán ennyi. Ha több folyadékot visz az ember, marad az anyosules, hátizsák.
én nyári gumibol nokian wetprooft valasztottam, mert adac teszteken azt láttam leghalkabbnak, négyevszakosbol vredestein quartac lehet a befutó. Még van rengeteg gumiszigetelom ajtokhoz, amiket fel kell ragasztani, de még nem szántam rá magam.
Ezekhez amúgy elég lehet a gyári ragasztocsik, vagy érdemes még rasegiteni? Ha 1.5-2 dbelt még el lehetne csalni. Esetleg nézek legterelo elemet az ablakok tetejére.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
Tekintve, hogy ennek a szócikknek nem látom jappán verzióját, lehet, nem ismerik a fogalmát. Hekk, ha annyit innék, amennyi jól esik, napi 15 liter alatt meg sem állnék, de ultra restriktív vagyok ~6-6.5 literre, aztán egész nap szomjas vagyok és krétaporszáraz a nyelvem-szám
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #11833 üzenetére
Ugyanmár. "Tudom, mit csinálok", lévén, orvosi diplomával garázdálkodom és nagy szívügyem az életminőségjavító-egészségtudatos-teljesebb érték szemléletű életmód, holisztikus szemlélet, csak egyszerűen ideges-szorongó-izgága-pszichaszthéniás alkat vagyok . Tipikus állatfaj, mindenkinek tud segíteni, magán sehogy, és, inkább kertésznek v virágboltosnak kellett volna mennem.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #11836 üzenetére
Nem tudom, milyen a szélvédő (executive), de az oldalüvegeket érzem "szűk keresztmetszetnek" és padlókárpitot. Az utólagos vibráció és zajelnyelő anyagok főleg városon kívüli használatnál érződnek, leginkább ott jön ki az előnyük, ahol már a fogyasztás miatt nem szívesen használja az ember az autót. (130 felett)
A napfénytető nálam 2 okból nem feltétlen elvárás, hiába látványos: 1. zaj, az üveg nagyon jól vezeti azt sajnos. 2. fényjáték, nagyon nem szeretem az erős fényeket (bár napszemüveg nélkül alapból ritkán fordulok elő). Minden esetre egynek jó, később meg szívbaj nélkül lehet váltani 4th genre Vagy egy fokkal nagyobb kategóriásra.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz tomi5244 #11838 üzenetére
Csak gondmentes km-eket és kevés csalódást! Kár, hogy ezekből kevés ötajtós van aprón, szinte csak a TS változatot találni. Milyen felszereltség? Felnik-sötétítés gyári? (minél több színben látok autót, annál jobban tetszik a fehér )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen