Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Gebriel #10057 üzenetére

    Mivel? Azzal, hogy a régiek drágábban kapják a szolgáltatást, mint az új belépők! És tudom, hogy ha valaki kellően erőszakos akkor azért ki lehet harcolni ezt-azt, de miért kell ennek így mennie? Első körben miért hajt el az ügyfélszolgálat ha váltani akarsz valami kedvezőbbre, hogy az neked nem jár? De nem csak a pénzről van szó.... Pl. ha egy jelenlegi előfizető váltani szeretne nagyobb csomagra, mondjuk legyen a legnagyobb, TrioXL, akkor Ő nem kapja meg három hónapra a 240Mbps netet, még egy újnak ez alap dolog!

    Én múlt héten váltottam, 50-es netről 60-ra, mert ez ugye 10/1-el gyorsabb, és ráadásul párszáz forinttal olcsóbb is! Először ezt telefonon akartam megtenni, ahol azt mondták, hogy én nem válthatok csak 120-ra, ami meg már drágább lenne, többet kellene fizetnem, és én azt nem akartam! Igaz, aztán weben megrendeltem és megkaptam a 60-at, de miért kell ez a felesleges kör? És ha valaki nem olvasgatja itt a fórumot örökké? Akkor az belenyugszik a telefon után, hogy neki nem lehet, és kész! Miért kell így szopatni a régieket?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák