- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Sajnos így van.
Amint már írtam, volt szerencsém részt venni pár komolyabb céges akvizícióban. Senkinek ne legyenek illúziói: minden fillérre ki van számolva. A fogyasztókkal való kicseszés, a megjelenő újságcikkek de még a hozzánk hasonló fórumozás következményei is. Az adott piac sajátosságairól nem is beszélve, vö. birka magyar fogyasztók.
Amikor én játszottam ebben, akkor még az volt a nagy dolog, hogy komoly számítástechnikai kapacitás segítette a döntéshozatalt -- ma már gépi tanulásos modellek elképesztő pontossággal jósolnak.
Tévedni persze lehet, de nem egy olyan esettel futottam össze, amikor a külső szemlélő azt látta, hogy egy-egy cég mennyit bukott egy ügylettel, valójában pedig baromi jól jártak azzal a bukással.
A Vodafone pontosan tudja, hogy milyen szolgáltatásokat fog nyújtani, hogy mit nyújtanak a többiek, milyen területeken milyen ügyfélmagatartásra kell számítania, egységnyi forint megtakarítás mennyi ügyfélveszteséget jelent, stb. Mindez ráadásul évekre előre.
Az elégedettségünk nem létező fogalom, csak a pénzünk számít.
Sajnos sok történetet ismerek (többet testközelből), amikor a valódi ügyfélbarátságot elsöpörte a profitkényszer. Régen ismertem cégeket, ahol a vezetőségnek valódi elhivatott célja volt az, hogy szolgálják az ügyfeleiket -- és több ilyen cég bekebelezését figyeltem végig. Több belső anyagot olvastam arról, hogy a jófejségre irányuló szolgáltatásokat azonnal el kell törölni.
Nos, a UPC / Liberty nem éppen jófej, de a a saját területén van egy imidzse, ami remekül profitál neki. Érdekes módon igaz viszont, hogy a Vodafone számára ez éppen nem rentábilis. Ennyi.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konteó topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- PlayStation 5
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs