Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yellow73_a

    tag

    Vasárnap este bejelentettem a hibát a Vodának, miszerint elhalálozott a Cisco mediaboxom (ahogy fentebb írtam már bebootolni sem hajlandó, korábban "csak" állandóan lefagyott).
    Hétfőn felhívott az automata, hogy távdiagnosztikában megállapították, hogy nincs hiba. Jeleztem, hogy de, van hiba, hívjanak vissza. Mivel nem jó a box, ezért áramtalanítottam, addig se fogyassza azt az óránkénti 40(!) Wattot.
    Ma megint hív az automata, hogy lefuttatak egy távdiagnosztikát, és minden rendben van a boxommal. Sajnos nem tudtam kitől megkérdezni, hogy mégis hogyan futtattak diagnosztikát, amikor nem volt áram alatt a box?
    Szerintem azért hívott az automata, mert az előző automatás affér óta eltelt 48 óra, és ne mondhassam azt, hogy 48 órán belül senki nem foglalkozott a dologgal.
    Voda sz@rjon sünt! Különösebben engem mondjuk nem nagyon zavar, hogy már három napja nincs tévé, de a feleségemet igen. Bosszantó, na.

Új hozzászólás Aktív témák