Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyory71

    tag

    válasz AtHoS #105084 üzenetére

    Nem nézik meg a logokat. Kamuznak. Én ugyanezzel a hibával jelentettem be a fehér CB-met. 6-8 óránként újraindult. Halálos magabiztossággal állította az ügyintéző, hogy ő bizony nem lát semmi gondot. Én ugyan nem offline, hanem telefonvonalban voltam vele, és kértem, hogy akkor most legyen kedves olvassa fel, mit lát a logokban. Én is nézem vele együtt.... (egyértelműen ott voltak benne az összes reboot nyomai) Őőőő... kapcsol egy szakértő kollégát....
    A szakértő kollégának is elővezettem, hogy mi a gondom, és hogy a kollégája állítja, hogy nem lát elvileg problémát. Megnézné legyen kedves a logokat, és elmondaná, hogy mit lát?

    Hát valóban... vannak újraindulások....

    Na, és ez akkor így feature, vagy bug? Ez a normális működés?
    2 nap múlva itt volt az új, csere CB.

    Amikor a telefonos visszahívást kapod, hogy ők nem látnak semmit, és lezárnák, akkor ott van lehetőséged, arra, hogy azt válaszold, NEM, A HIBA MÉG FENNÁLL!

    Ha elfogadod, hogy ők nem látnak hibát, akkor simán leszarják, hogy van kínod, vagy nincs. A hibajegyek lezárása fontosabb, mint a probléma tényleges megoldása. Nem ítélem el őket, mert ezt várják el tőlük is. A lezárt, "megoldott" hibajegy alapján mérik, értékelik őket. Nem pedig az ügyfél elégedettsége alapján. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák