- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigyory71
tag
válasz AtHoS #105084 üzenetére
Nem nézik meg a logokat. Kamuznak. Én ugyanezzel a hibával jelentettem be a fehér CB-met. 6-8 óránként újraindult. Halálos magabiztossággal állította az ügyintéző, hogy ő bizony nem lát semmi gondot. Én ugyan nem offline, hanem telefonvonalban voltam vele, és kértem, hogy akkor most legyen kedves olvassa fel, mit lát a logokban. Én is nézem vele együtt.... (egyértelműen ott voltak benne az összes reboot nyomai) Őőőő... kapcsol egy szakértő kollégát....
A szakértő kollégának is elővezettem, hogy mi a gondom, és hogy a kollégája állítja, hogy nem lát elvileg problémát. Megnézné legyen kedves a logokat, és elmondaná, hogy mit lát?Hát valóban... vannak újraindulások....
Na, és ez akkor így feature, vagy bug? Ez a normális működés?
2 nap múlva itt volt az új, csere CB.Amikor a telefonos visszahívást kapod, hogy ők nem látnak semmit, és lezárnák, akkor ott van lehetőséged, arra, hogy azt válaszold, NEM, A HIBA MÉG FENNÁLL!
Ha elfogadod, hogy ők nem látnak hibát, akkor simán leszarják, hogy van kínod, vagy nincs. A hibajegyek lezárása fontosabb, mint a probléma tényleges megoldása. Nem ítélem el őket, mert ezt várják el tőlük is. A lezárt, "megoldott" hibajegy alapján mérik, értékelik őket. Nem pedig az ügyfél elégedettsége alapján.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Macska topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs