Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Crow #104502 üzenetére

    Szia,

    Telefonon nem lehetett elérni az ügyfélszolgálatot, online elindítva a folyamat, telefonon visszahívják a ügyfelet, úgy lemondva szóban a szolgáltatás, még azon a napon küldtek levelet a megadott e-mail címre, amelyben két dokumentum volt, az egyik arról szól, hogy az előfizetői jogviszony mikor szűnt meg - a bejelentés napján, az utolsó számlát is adott nappal bezárólag állítják ki -, továbbá az, hogy 3 munkanapon belül vissza kell juttatni a szolgáltatói eszközöket.
    A másik dokumentum egy leírás a szolgáltatói eszközök postai úton történő visszajuttatásáról - ezt választottuk, mert bár üzletben is leadható, de így volt egyszerűbb -, részletesen leírva, hogy mely eszközöket és azok milyen tartozékait kell visszaadni, továbbá egy lista a megfelelő postákról és még hajtogatási rajz is a dobozról. A csomag feladása díjmentes. (A postán nagyon rendes volt a srác, összehajtogatta a dobozt, bele is tette az eszközöket, megcímezte, még az ügyfélszámot is ráírta, aztán átadta a feladási bizonylatot.)

Új hozzászólás Aktív témák