Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabber01

    addikt

    Sziasztok!

    Vodas 500Mbps net van exUPC Connect Box-szal. Eddig nem volt különösebb gond, de már kb október óta sokszor gyengélkedik a net. Az a baj, hogy nem szakad és nem lassú, hanem egyszerűen sokszor mégsem kezdenek el betölteni az oldalak és sok esetben timeoutol a browser mintha nem lenne net. Közben viszont full sebességgel megy ilyenkor is a letöltés (steam, youtube, akármi, feltéve hogy már elindult) és ugyanazok az oldalak amik nem töltenek be, simán válaszolnak a ping-re. Egy ilyen ping részletet csatoltam is. Van némi fluktuáció response time-ban és 2 dobott csomag is, de alapvetően ez nem magyarázza a jelenséget, már csak azért sem, mert amikor pont nem töltött be az oldal, akkor 10ms körüli ping értékek voltak. Mintha DNS feloldási hiba lenne, de az egyik gépen már belőttem a Google public dns servereit, azonban semmi sem változott.
    Ritka bosszantó hiba, mert alapvetően van net, gyors is, de mivel sokszor nem kezd el betölteni, ezért a netes fizetések igen sokszor meghiúsulnak vagy a multifaktoros oldalakra, pl. online bank, stb. képtelenség belépni, mert az x lépés közül valahol elakad a folyamat és eldobja az egészet, de online játékok is kidobálnak, vagy eleve nem tud csatlakozni a serverhez.

    A hibát már többször bejelentettük ügyfélszolgálaton, de a szokásos indítsa újra, resetelje klasszikusokkal túráztattak csak, holott ping-el, tracert eredményekkel (bár ezek nem adják vissza megfelelően a hibát) ill. videoval is demonstráltuk a jelenséget (ez viszont annál inkább), valamint elmondtuk hogy ezeken már túlvagyunk és több eszközön (android/apple mobilokon, MAC-en, PC-s gépen kábelen és wifin IS ugyanaz a jelenség!), totálisan eszközfüggetlenül jelentkezik a hiba. A mai napig nem jöttek ki, hiába kértük nyomatékosan a helyszíni kiszállást és hogy engedélyünk nélkül NE zárják le a hibajegyeket automatikusan, mondván hogy ők távolról nem látnak hibát (naná hogy nem, még foglalkozni kéne vele...).

    Amit még nem próbáltam, hogy a CB-t bridge módban használjuk, mert nincs külön router egyelőre, de már gondolkozom a beszerzésén. Az se biztos hogy ez egyáltalán segítene, akkor meg kb feleslegesen kidobtam 20-30e Ft-ot.

    Más is tapasztalt-e hasonlót, illetve mit tudnátok javasolni egyrészt a hiba elhárításával kapcsolatban, másrészt hogy vodaval mit lehet kezdeni ilyen esetben?

    [ Szerkesztve ]

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

Új hozzászólás Aktív témák