Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz fokukac #115503 üzenetére

    Anyunak simán megmondták, hogy a több napos karácsonyi leállásra nem kap semmit. Nem nyitottak neki hibajegyet a telefonálásokkor, csak elmondták, hogy központi hiba van.

    Tényleg nmhh-hoz kell fordulnunk :(

    - Több számlát is többször fizettettek ki vele. A személyes ügyfélszolgálatról elküldték: ők nem látják a befizetést, amikor meg a mobilján meg akarta mutatni a banki historyt, az ügyintéző azt mondta, hogy hivatalos banki igazolással menjen, csak azt nézik meg.
    - A webes felületről október óta eltűnnek a befizetett számlák. Egyszerűen nem léteznek, miután kifizette őket.
    - Beleijesztették egy újabb hűségszerződésbe, mert folyamatosan azzal fenyegették, hogy ha nem hosszabbít, akkor majd a dupláját fogja fizetni a hűség lejárta után, ő meg annyira beijedt (80 éves), hogy a tanácsom ellenére a sokadik ilyen levél után bement az ügyfélszolgálatra hosszabbítani
    - Be van állítva, hogy a kártyáját automatikusan terheljék, mégsem teszik, neki kell fizetnie minden alkalommal (teljesen random fizetési határidők vannak pedig - mondjuk január 3 után a következő számla fizetési határideje január 17).
    - A weboldalról indított írásos reklamációra (mellékelt pdf-es utalási igazolásokkal) nem válaszoltak (ennek sajnos nincs nyoma, mert nem küld a rendszer visszaigazolást
    - Tértivevényes leveles reklamációra se válaszolnak (kinyomtatott tranzakciós listával), a héten telik le a 30 napja ennek is.

Új hozzászólás Aktív témák