Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz cigam #116274 üzenetére

    Ezek szerint rájuk is vonatkozik az "5 perces szabály", még jó, hogy a múltkori hívásom 120 percig tartott (kíváncsi voltam, hogy mennyi a max), majd bontották a vonalat.

    De van más furcsaság is velük kapcsolatban. Egy ügyet szerettem volna elintézni telefonon, de folyamatosan az adategyeztetést szajkózta (ha akartam, ha nem, ez január 12.-én volt), annak ellenére, hogy SMS-ben Március 8.-át adták meg határidőnek. A kapcsolt ügyintéző nem is értette, hogy miért volt ilyen a rendszer (megvolt az adategyeztetés).

    A másik kedvencem, van egy letiltott feltöltőkártyás SIM-em, aminek a fel nem használt egyenlegét szeretném visszakapni. Ezt meg is igényeltem tavaly december 10.-én, persze, erről visszaigazolást nem kaptam. Február elsején felhívtam ismét, hogy érdeklődjek, hogy az ígért 30 napos határidő letelt, de az összeg nem érkezett meg. Az ügyintéző szerint nagyon sok ilyen visszafizetés van és csúsznak vele, lehet 60, de még a 90 nap sem kizárt.
    Az is érdekes volt, hogy az adatokat újra elkérte, lehet a korábbi rögzítés a rendszerben nem sikerült.

    Egy biztos, már csak egy feltöltőkártyám van náluk (összeg nélkül), megvárom az érvényesség lejártát és búcsút intünk egymásnak.

    #116276 Faby

    Szia!

    Attól függ, hogy melyik táblázatra gondoltál. A kép az az NMHH (szelessav.net) oldalról származik (kézi mérés, regisztrációt követően mérhetsz). A saját mérést egy Bash script végzi, ami csv formátumban menti a kapott adatokat.

    [ Szerkesztve ]

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák