Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    Kedves Ügyfelünk! Ezùton szeretnénk tàjékoztatni, hogy XXX ügyfélszàmù elöfizetésén technikai probléma miatt februàr hònapban szàmlàjàt két szàmlalevélen fogja megkapni. Ez természetesen a fizetendö összeget nem befolyàsolja. A két szàmlalevélen szereplö összeget összeadva kaphatja meg a teljes fizetendö összeget. Kérjük tekintse àt szàmlàit, majd az azon szereplö 2022.02.28-i fizetési hatàridöig a màr megszokott mòdon rendezze. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Köszönjük együttmüködését, Vodafone.

    Jelentsen ez bármit is :F

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák