Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #116709 üzenetére

    Na, akkor most, hogy édesanyám és immár én is megkaptuk az aktuális havi e-számlánkat (én ugyebár a korábbi Díjnet után most először a My Vodafone fiókomba), meg is válaszolom magamnak a korábban feltett kérdést.

    Nálam a beállított számlázási mód: „eSzámla - email”.
    Anyámnál ugyanez: „Elektronikus - My Vodafone”.

    Ehhez képest mindkettőnk számlája ott figyel a My Vodafone fiókunkban, és mindketten megkaptuk a számlát e-mailhez csatolva is, jelszóval védett zip fájlba csomagoltan. Mindkettőnknek megérkezett a zip kicsomagolásához szükséges jelszót tartalmazó sms is.
    Szóval lényegében ugyanaz a számlázási mód mindkettőnknél, mégis két különböző elnevezés jelenik meg a fiókunkban.
    Az sms szövege is eltérő volt – ennek meg mi értelme?
    Fent az sms, ami az én számlámhoz tartozik, alatta az, amit anyám számlájáról/-hoz küldtek.

    Tökéletesen érthetetlen, hogy miért neveznek el és kezelnek kétféleképpen két, egyébként tökéletesen azonos számlázási módot. :F

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák