Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    válasz cof #118988 üzenetére

    Előzmény: analóg (kábel) adás megszűnését követően rendelt és beüzemelt médiabox nem működik megfelelően (az összes megrendelt csatorna ~70%-a nem ment). Részletek itt.
    Valami számomra hihetetlen dolog történt az ügyben.
    CoF: a tanácsod első olvasata után (is) megnéztem a jelszintet a beállítások menüpontban, közepeset mutatott. Itt betelefonáltam az ügyfélszolgálatra, felvették a panaszt, két nap múlva küldtek embert, sőt, emberEKEt, és megcsinálták. Ennyi.
    Néhány részlet: összesen háromszor kellett telefonálnom a Vodafone ügyfélszolgálatnak az ügyben. Ebből kétszer azonnal felvette egy ügyintéző, egyszer kb. húsz percet kellett várnom. Egyszerűen professzionális szinten intézték a dolgokat, jó, hát én is úgy álltam hozzá, hogy az esélyt azért megadom, akármennyi rossz tapasztalatot olvastam a népektől itt-ott. Meg hát tavaly tőlük 3+ hónapba telt egy hibajavítás, az nem esett jól.
    Na de most! Szóval, le a kalappal, elismerésem az ügyfélszolgálatnak, de a kiszálló egységnek is. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák