Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz embe #119973 üzenetére

    Sosem fogod megtudni, hogy valóban így van-e (vélhetően persze igen). De ameddig 72 órán belül a hiba el lesz hárítva, a szerződés alapján teljesített a szolgáltatás.Hogy ez jó-e vagy sem, az már egy másik beszélgetés (de elfogadtad, amikor aláírtad a szerződést). EGyébként a többi szolgáltatónál is így lenne, szóval ezzel sem leszel előrébb.

    Az üzleti szempontokat, érdekeket meg mi, mezei előfizetük nem ismerjük, nem ismerhetjük. Ha a matek kijön nekik ezzel a "minőséggel" is (márpedig kijön, egyébként nem szolgáltatnának), akkor nincs miről beszélgetni.

    De mindig ott a lehetőség bárki előtt, hogy saját szolgáltatást indítson és jobban csinálja (bocs, ez most populista és elrugaszkodott volt, ne vedd magadra).

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák