- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- Yettel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Lehet volt már téma, visszaolvastam 2 oldalt, nem találtam hasonló kommentet:
Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most a MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.
Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.
Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.
Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.
Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.
Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...
Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az emailt, mert félek megint nem fog beengedni.
Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- alza vélemények - tapasztalatok
- GTA V
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Társasjáték topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- ÚJ! Trustfire MC18 XP-L 1200 lumen Magnetic charge Led fejlámpa
- Új!Ledes Akkumlátoros Mont Fejlámpa Vízálló
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Legolcsóbb! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 120GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I MAGYAR bill.
- Új!KÜLTÉRI DUGALJSZETT TÁVIRÁNYÍTÓVAL (2DB)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs