Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeFranco

    nagyúr

    Sziasztok!

    Lehet volt már téma, visszaolvastam 2 oldalt, nem találtam hasonló kommentet:

    Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most a MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.

    Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.

    Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.

    Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.

    Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.

    Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...

    Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az emailt, mert félek megint nem fog beengedni.

    Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.

Új hozzászólás Aktív témák