- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Képeken a Honor 200 Pro
Hirdetés
-
Multiversus - Így harcol Joker
gp A free-to-pay játék teljes kiadása a hónap végén startol minden platformon.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz cocka #122014 üzenetére
Emiatt írtam a "fantasztikus felhasználói élményt javító fejlesztés után..." szöveget.
Sajnálatos módon a fejlesztések legkevésbé a felhasználókért történnek. Mindig, mindenhol a költségoptimalizálás jegyében "alakítanak valamin", amit fejlesztés marketing dumával próbálnak lenyomni a felhasználók torkán.Lásd a tegnap-tegnapelőtti port.hu TV műsor oldal "fejlesztést".
Vajon miért nem lehet egy klikkel látni egymás mellett a beállított kedvenc sport csatornákon éppen melyik bajnokság, milyen évadából adnak le mérkőzést és az mely csapatok között zajlik? Persze csatornánként plusz 2 kattintással megvan az infó -> nézd csak, 9 sport catorna szorozva két kattintással csatornánként, az bizony tizennyolcszoros reklám megtekintés...na ez így pont jó lesz. Valahogy így zajlik a "fejlesztés". Ez meg a felhasználónak plusz sok perc az értékes idejébőlVodát sem értem, mert a harmatos ügyfélszolgálatot - egy már készen lévő és ügyfélszolgálatot megkerülő közvetlen megoldás törlésével - még jobban megterhelnek. Ezek komplett hülyék gyülekezete....
MÁS: Médiakártyám azóta sincs, nem keresnek időpont egyeztetéssel kapcsolatban! Direkt nem hívogatom őket, mert 3k+egyebek/óra inkább melózom. Rájuk írtam weben panaszt téve, aztán várom, hogy számolgassák össze mennyi kötbért fognak fizetni a töketlenségük miatt július 26-tól számolva, mert a leadott médiabox helyébe nem képesek médiakártyát prezentálni. Legjobb, hogy 11-ével épp le is járt a hűségem náluk
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ford topik
- Hobby rádiós topik
- Autós topik
- Aliexpress tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -50% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
- Rózsaszín Párduc , i5 12400F , RTX 2060 , 16GB 3200MHz , 512GB NVME , 500GB HDD
- Épített számítógép Ryzen 5 1660TI
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen