Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kezo0

    addikt

    válasz kezo0 #123320 üzenetére

    Ma ismét módosítottak a szerződéseimen, visszakerült pár kedvezmény a tv- és internet-előfizetésem áraiba, de még mindig nem az összes, amiket eredetileg, szept. 22-én adott nekem az ügyintéző, és amiket elfogadtam az újabb egyéves hűségért. Most ott tartunk, hogy összességében még mindig kb. 4 ezer Ft-tal többet kéne havonta fizetnem, mint ami a szept. 22-i keltezésű szerződéseimben szerepel. Természetesen nem fogadom el ezeket a módosításokat sem, hiszen a velem való egyeztetés nélkül történtek, és így kerültek be most ezek az új szerződés-módosítások is a My Vodafone fiókomba – arról nem is beszélve, hogy okt. 14-i keltezésűek. Mert akkor ugye kérdéses, hogy a szept. 22. és okt. 14. közötti időszakra vonatkozóan milyen árakkal fognak számolni a hamarosan érkező számlában?
    Szóval szombaton újra irány a Vodafone-üzlet a Westendben… :W

    Az alábbiakban (belenagyítva az eredeti képfájlba) látható, hogy
    – milyen árakat kaptam először, szept. 22-én (1. oszlop), aztán
    – hogyan módosultak ezek a szept. 30-i „rendszerhiba” miatt (2. oszlop),
    – végül pedig milyen árak láthatók most a My Vodafone fiókomban (3. oszlop): vicces, hogy itt még mindig nem stimmel a tv-előfizetésnél a végösszeg, ha összeadjuk az egyes tételeket. :(
    Ehhez képest még sms-t is küldtek, hogy „sikeresen teljesítették a megrendelésemet”. Röhej.

    Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Új hozzászólás Aktív témák