Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztibor

    senior tag

    Kezdek kicsit tanácstalan lenni.
    Következő a történetem.
    A vodás firmware csere óta küzdöttem (mint sokan mások is) a modem újraindulgatásával.
    Volt kint vagy 7-8 szerelő, cseréltek 3x modemet is. Utoljára kb. 1,5 hónapja már nem küldtek szerelőt, hanem azt mondták átadták a problémát az IT részlegnek (bármit is jelentsen ez) várjak türelemmel. Ezzel egy időben az oldaluknál az internet résznél megjelent "A szolgáltatás módosítás alatt áll"
    Valami viszont történt, mert csökkentek az újraindulások.
    Viszont kb 3 hete hívtak hogy miért van nálam 4 modem!?
    Kiderült hogy a technikusok nem jelezték hogy elvitték a cserélt modemeket.
    2 hete lett egy plusz TV-m, amihez szerettem volna egy plusz stb-t. Kiderült hogy az utolsó hibajegyet nem zárták le, amíg az van nem rendelhetek új eszközt.
    Azóta többször telefonáltam, megjártam vagy 8 ügyintézőt, mert dobálnak egymáshoz amíg bogozzák ki az egész katyvaszt, majd semmi sem történik, csak mondják várjak türelemmel.

    Lehet bárhol panaszt benyújtani? Kötbért kérni, bárhogy rábírni őket hogy dolgozzanak?
    Megjegyzem hogy a szolgáltatások/internetnél a modem sorszáma még az előzőé.
    1 hete a modem mögé saját routert tettem, azóta talán 1x indult újra, szóval a szolgáltatással már elégedett is lehetnék.

    Elnézést amiért hosszú voltam, de már kicsit unom ezt az egészet. Tényleg jobb lenne megszabadulni a végén tőlük.

Új hozzászólás Aktív témák