Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peeter1986

    csendes tag

    válasz Uthenger #36558 üzenetére

    Technikailag érthető és logikus a trace-elés folyamata, köszi h megosztottad..

    DE!

    Az, hogy ezt a hibát hogyan lehet orvosolni, engem mint fogyasztót NEM ÉRDEKEL és NEM IS KELL, HOGY ÉRDEKELJEN. Trace-elje ezt a UPC.. Pl. azzal a módszerrel amit rám akar hárítani. Küldessen magának SMS-eket külföldi hálózatokból.. Állítson rá pár technikust, egy nap alatt le lehetne ellenőrizni az összes európai hálózatot és pár hét alatt biztosan el tudnák intézni velük a szükséges javításokat.
    Sőt, mondok jobbat: ezt a szolgáltatásuk elindítása ELŐTT kellett volna megtenniük!

    A tényállás az, hogy én előfizettem valamire, fizetek érte x összeget havonta. Ha ez a valami egy mobiltelefon szolgáltatás, akkor úgy érzem jogosan várható el, hogy a bejövő hivások és sms-ek megérkezzenek. Nem csak a saját hálózatból, nem csak magyarországról, hanem MINDENHONNAN. 1995-ben is így lehetett mobilszolgáltatást indítani, ez úgy érzem 20 évvel később is elvárható..

Új hozzászólás Aktív témák