Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bozsozso

    őstag

    válasz Gubek-Einste #41420 üzenetére

    Kockásodik a kép 2. médiacardon. augusztusban kint voltak(előtte kértek tv újrahangolást ami meg is történt, de nem lett jó úgy sem ezért küldték ki a szerelőt) megállapították, hogy a lakásomba nem jut el rendesen a jel a kapcsolószekrényben és a tetőn van probléma a kábellel. Továbbítják kollégái felé, hogy javítsák meg addig is(az a baj nem értek hozzá) a kapcsolószekrényben előrébb helyezték, dugták be a lakást. Akkor esetileg meg is oldódott. Nem tudom, hogy most nyúltak-e hozzá megint, de 1-2 hete ismét jelentkezett csak sajnos nem volt időm megint bejelenteni így csak most jelentettem be ismét hétvégén. Ismét újrahangolást kértek ami meg is történt, de még rosszabb lett a helyzet, mert az eddigi csatornák még kockásan sem jönnek be még frekvenciára keresve sem. Ma ismét jeleztem, de tájékoztatást nem tudnak adni válaszuk nincs csak annyi kiadva alvállalkozónak. Több csatornával semmi gond nincs. Az 1.mediacardon működik minden rendesen. Valami szintezést emlegetnek, hogy azt kérték az alvállalkozótól. Fogalmam nincs mi ez, de az ügyintézőnek sem volt pedig Ők kérték ezt a javítási módszert. Én azt gondolom nem kevés pénzt kifizetek a szolgáltatásért amiért joggal elvárhatom, hogy működjön és kész. Amit én mint ügyfél látok, hogy nem történik semmi. Amit még nem értek először amikor bejelentettem szombat volt és vasárnap ki is jöttek, mert azt mondták hibára ki kell jönniük. Most pedig hétköznap nem képesek kijönni megjavítani. Az engem mint ügyfelüket nem érdekel, hogy saját emberük vagy sem, tartsanak olyan alvállalkozót aki képes határidőre dolgozni. A másik dolog, hogy ezekről senki nem kap tájékoztatást, hogy hol tart az ügy, az ügyintéző szerint még Ő sem tudják mikor fogják javítani.

Új hozzászólás Aktív témák