Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • str8

    tag

    Az elmúlt másfél évben már sokadjára fordul elő, hogy a modem értékei tökéletesek. Felfelé: 39.25-40 dBmV, Lefelé: SNR: 37-38dB, 5.9-7.3 dBmV. (Ubee modem, mind a 8/4 csatorna megy rendesen.) Mégis mindennapos a packet loss, nem több 1-2%-nál, de VoIP és streaming esetén elképesztően zavaró.
    A házon belül minden csatlakozó és elosztó a modemig ki lett cserélve tavaly nyár végén, ezen felül az utcai oszlopon is a szerelvény és az összes csatlakozó is. Akkor a hibák megszűntek az utcai szerelés után, viszont most úgy tűnik újra előjöttek.

    Lehet mondani az ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem garantáltan nem a lakáson belül van a hiba, és ne küldjenek bentre szerelőt/technikust/akármit?
    A szüleim nem annyira értenek hozzá, nem tudnak vele foglalkozni, én pedig a következő hetekben nem leszek itthon, így ha kijön egy technikus nem fogják tudni elmondani neki a hiba pontos leírását.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák