Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Patrol

    tag

    Sziasztok,

    2016.02.10.-én interneten keresztül vásároltam egy LG 43UF778V típusú UHD-s televíziót az Euronics weboldaláról, melyet 02.17.-én meg is kaptam.
    Azóta sajnos kiderült, hogy a TV vagy a UPC Magyarországtól "vásárolt" HD-s médiakártya működésével probléma van.

    A TV tökéletesen nézhető mindaddig, míg a digitális műsorújság előhívásra nem kerül.
    Amint ez megtörténik már a műsorújság bal felső sarkában lévő kis ablakban nem megy az adás és a műsorújságból kilépve már minden esetben a "Kódolt" üzenet jön elő a TV adás helyett.

    A UPC technikusát kihívtam, de nem tudott mit mondani a problémával kapcsolatban.

    A szerelő a következőket tette:

    - médiakártyát cserélt
    - automatikusan újrahangolta a csatornákat
    - telefonon frissítést kért a médiakártyára
    - műszeresen bemérte a jelszinteket

    Ennél többet nem tudott tenni, de a probléma továbbra is fennáll, megoldani nem tudta.

    A TV szoftvere friss, a médiakártyáé szintén naprakész. (ezek a szerelő kijövetele előtt is adottak voltak)
    A jelszintek a TV szoftveréből bemérve tökéletesek és a szerelő műszeres mérései alapján szintén.

    Mi lehet a probléma?

    - Nem kompatibilis a HD-s médiakártya az LG43UF778V típusú UHD-s TV-vel?
    - Nem jók a médiakártyák?
    - UPC-s hálózati jellegű hiba?
    - Szoftverhiba az LG43UF778V típusú TV-ben?

    A jelenségről készítettem egy videót is, melyet itt lehet megtekinteni: LINK

    Minden segítséget előre is köszönök!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák