- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- MG5 menetpróba
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- iPhone topik
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Magisk
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
ph Az új szabványra épülő opció 32 és 64 GB-os verziója árat is kapott már.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Kedves upc-hozzáértők! Én egy itt leírt jelenségbe futottam bele, ebből levéve mi lehet az oka?
Egy új tévét vásároltam egy hónappal ezelőtt, ez most az adott márka csúcsmodellje. Megrendeltem hozzá a hd-csatornákat, és minden rendben ment is. Kb. egy héttel ezelőtt elkezdődött az a hibajelenség, hogy egyes (elég sok, elsősorban a hd) csatornák helyén a upc hátterével egy hibaüzenet jelenik meg, hogy nézzem én meg a médiabox (az új tévével egyetemben lett cserélve, cisco) csatlakozóit, mert kilazultak.
Természetesen nem lazult ki semmi, minden csatlakozó stabil.
A jelenség kóbor, tehát bekapcsolásonként más-más csatornák érintettek a dologban, de vannak olyanok is, amelyek állandóan hibára futnak.Mielőtt bejelentettem a hibát, mindent megcsináltam, amit a user tehet: áramtalanítás, újrabekapcsolás, gyári beállítások visszaállítása (addig is azon ment), ez utóbbi két-három alkalommal is. Annyit segített a visszaállítás, hogy kb. 10 percig minden megy rendesen, utána újra beáll a fenti hiba, az egyik hd csatornán adás közben (már úgy értem, hogy néztem, és aközben) múlt el a kép a upc-hátteres hibaüzenetre. Azt mondjuk megfigyeltem, hogy a "jelerősség" mutatója kb. 40% körül áll, de azt nem tudom, hogy előtte mennyi lehetett, vagy hogy mennyinek kéne lennie, működött minden rendesen. Az is most lett nyilvánvaló, hogy inkább estefelé múlnak el a csatornák, kvázi amikor többen nézik a tévét. Nem tudom, hogy lehet-e összefüggés.
A hibabejelentésemre annyi történt, hogy négy nap múlva (48 órát vállalnak saját maguktól amúgy) felhívott egy alak, és lediktálta, hogy kell a gyári visszaállítást csinálni... Wow
Ez szerintem nem megfelelő hibakezelés tőlük.Szóval, a hozzáértőktől kérdezem, aki szentelne ennyit a témának, hogy merről közelítsem a problémát, ha a napokban majd komolyabb megkereséssel fordulok a szolgáltató felé?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Modding és elektronikai kérdések
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs