Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Én a távozáson gondolkozom, az okok, mert több is van.

    Ügyfélszolgálat (szeretik hülyének, analfabétának nézni az ügyfelet):
    Sajnos elég sűrűn kell telefonálnom hiba miatt, így már az elején közlöm az üf-el, hogy meg tudom csinálni "Gyári beállítások" mágikus csodát, meg a "húzza ki, dogja be" csodát egyedül is, nem kell a kezemet fogni, persze nem ilyen stílusban. :)
    Volt, hogy rossz település kódot adtak meg, persze, én voltam a hülye, hogy nem jegyeztem meg a sajátomat.
    Internet probléma miatt a box-on akarták "Gyári beállítások", mikor kérdeztem, hogy van-e köze az internethez, közölte, hogy nincs, de már régen volt vissza állítva (úgy látszik ez van nekik kiadva).
    Ők bentről nem látnak semmi hibát (így nincs is), úgy kell győzködni Őket, hogy mégis van.
    Már előre megy a fenyegetőzés, ki lesz számlázva a kiszállási díj!

    Hálózat (az, hogy ennyire rossz, vagy én vagyok nagyon háklis, azt nem tudom):
    Eddig a 3 év alatt, három komolyabb hiba volt, amit nem, vagy nagyon sokára tudtak javítani (egyszer fizetek is kötbért), most is egy ilyen van. Nincs olyan nap, hogy minimum egyszer ne lenne hang kimaradás és/vagy kockásodás, van mikor meg is áll az adás pár másodpercre (még ha csak 3 órát nézem is), nos ha ez kis hiba, akkor én vagyok nagyon háklis, ha már fizetek érte, akkor legyen ennél jobb. Persze, mikor kijönnek, nem tapasztalható a hiba, az alatt a 10 perc alatt, tudom sietni kell, de így soha nem derül ki, hogy hol a bibi.

    Eszközök:
    Még ha az eszköz használható is lenne, agyon vágják a saját rendszerükkel, stabilan folyamatosan pár napot képesek menni, utána minden bajuk lesz, pl. Ubee HGW router módban nálam használhatatlan (nem mindig látják egymást az egy hálózaton lévő eszközök). Bridge módban eddig max 30 napot bírt, utána már leszakadt a hálózatról, ezzel szemben egy 7 éves TP-LINK router 4 hónap folyamatos működés után, köszöni szépen, jól van (az utolsó reset 3 éve volt, de akkor sem hiba miatt).
    Pace set-top box, folyamatos használat nem éri el a 12 órát (energia takarékos módban, állítólag rendesen ki van kapcsolva), de max 30 naponként kellett neki a "Gyári beállítások". Nem beszélve a szoftver hibákról (pl. EPG, lekérés közben, amíg nem kap válsz, addig meg akasztja a box-ot, ha nem kap választ, akkor le is fagy).
    Az új jövevényről meg ne is beszéljünk.

    Így a vége felé egy pár kérdés. Tényleg ennyire háklis vagyok, másnál is vannak ehhez hasonló hibák és nem foglalkozik vele (persze ez a hálózatra vonatkozik)? Mert, hogy az utcából csak én jelentek hibát (ez egy kis utca, egy erősítő, összesen 13 ház, abból talán 7 van bekötve), meg, hogy ugráltatom (szívatom, már ez is elhangzott) Őket, már unják, hogy feleslegesen jönnek. Nem értem, most nem ez a munkájuk, vagy Ők is úgy vannak, mint egyes szolgálatok, ha nem kell menni sehova, akkor a központba pihiznek?

    A végére csak annyit, nézz szét az interneten a UPC által bevezetett eszközök, szolgáltatások használhatóságáról, működéséről, így több információra tehetsz szert a UPC-vel kapcsolatban. Vagy itt a topikban is kereshetsz, csak pár kereső szó: Wi-Free, Horizon-Go, UPC Phone, Hitron.

    Más szolgáltatókkal nem tudom össze vetni, mivel itt nincs más. Ez az én személyes véleményem arról, amit tapasztaltam!
    Mint ahogy a kedves technikus is megkérdezte, idézem, "Miért vagy még itt, a UPC-nél?", nos, csak hűség miatt!

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák