Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz kabelmania27 #5272 üzenetére

    Megy tovább a duma, semmi érdekes, talán még ez a hsz hasznos:

    "Még az ügyfélszolgálatos sem tudja (!), mit is takar az a szerződés módosítás, amelyről a UPC egy ködös megfogalmazású levélben tájékoztatott a napokban. (A levélben részletesen kifejtik, hogy mi nem változik, de arról egy szó sincs benne, hogy ha elfogadom a módosítás, akkor mi változik.) Kértem, hogy konkrétan nevezzék meg azokat a pontokat, amelyek módosulnak, ha befizetem a következő számlámat.... Sajnos 20 percnyi beszélgetés és munkatársaival való konzultáció után sem tudta megmondani az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy mit jelent az, ha "alakilag" változik egy szerződés. (Saját bevallása szerint nem olvasták még ők sem a módosítást - ez a rögzített felvételen hallható.) Kértem, hogy telefonomat tekintse a módosítás el nem fogadásának. Erre megfenyegetett, hogy a jövőben akadozhat az ügyélkapcsolat folyamata azoknál az ügyfeleknél, akik nem értenek egyet a szerződés módosításával. Hiába magyaráztam neki, hogy nem tudok 'egyet nem érteni' azzal, amiről sem ő sem én nem tudjuk pontosan mi is valójában, de nem sikerült meggyőznöm. Aztán ebben maradtunk."

    Viszont ott sem jutottak még 1-ről a 2-re.

    Ami érdekes, hogy hónapok óta elfogadunk hasonló dolgokat ráutalásos magatartással. Most néztem, hogy elfogadtam a tranzakciós díjat ráutaló magatartással mint két oldalú szerződésmódosítás. Az előzőn is volt valami lényegtelen, de szintén elfogadtuk, gondolom szinte mindenki.

    A szerződés alak-os témához, szerintem jobb, ha írunk nekik, abból nem lehet akkora gáz. Felbontani a szerződést nem fogják, azzal csak tőlünk buknának havi 13K-t, ha csak nem tudnak valami kiskaput amivel egy szép kis kötbért akasztanak a nyakunkba, hiszem mindenre hűség van.

Új hozzászólás Aktív témák