Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz Shylock #54272 üzenetére

    A célom is az volt, hogy a kifelé menő forgalmat terelem másik portra. De ezt csak a belső hálón sikerült (8443-as port) a router-ig, utána már a 443-as port van, így szintén nincs változás kintről nézve. Lehet módosítani a külső portot is, de akkor már a cégnél is módosításokat kell eszközölni (pl.: 8443 -> 443).

    Egy teszt erejéig meg lehet próbálni a következőt, de csak a teszt erejéig!
    A UPC HGW (modem) bridge módba áttenni, ahhoz kapcsolódni a laptoppal közvetlenül (nem kell saját router), így egy külső publikus IP címet kap a laptop.
    Gondolom Windows-t használsz, ha igen, tiltsd le a tűzfalat, meg minden olyan alkalmazást, ami beleszólhat a kommunikációba. Majd így tesztelni a VPN-t. Esetleg több gépen, több oprendszeren is tesztelve.
    Ha így is tapasztalod a problémát, akkor lehet a UPC baltázott el valamit a költözéskor (talán a nyáron költözött új helyre a szerver park, ha a neten rákeresel, pontosabb dátumot kapsz), lehet összefüggés a Nálad tapasztalt probléma, és a költözés között, (ahogy írtad is: 2016.09.07-ről 08-ra viradóra valami megváltozott).

    A legnagyobb problémám az, hogy a UPC nem tud vagy nem akar kilépni a megszokott probléma megoldási keretek közül. Ha a fenti tesztet elvégzed, és marad a hiba, akkor már ennek az eredményét is tudod bizonyítani, hogy valahol máshol van a gubanc (esetleg az orruk alá dörgölni, sokszor egy kicsit erélyesebben kell fellépni, hogy történjen valami).

    Esetleg a cégnél az informatikus megkérni, hogy tegyen fel a gépedre egy naplózó alkalmazást a VPN-hez, majd ennek eredményét elemezni, hogy mi lehet a gond.

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák