- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi A2 - fejlődött is, meg nem is
- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- iPhone topik
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brutforsz
aktív tag
válasz Brutforsz #54584 üzenetére
Miután a telefonos ügyfélszolgálat önkiszolgáló automatája által megadott 48 órás határidő lejárt, és semmilyen változás nem történt - sem a modemben, sem a MyUPC profilban nem kapcsolódott ki a Wi-Free -, utóbbi helyen kikapcsoltam, megvártam míg 1,5 óra múlva megérkezett róla az értesítés, és visszatettem a modemet az alapértelmezett gyári beállításokra. Nem segített.
Megpróbáltam úgy is, hogy factory reset -> Wi-Free bekapcsolás -> Wi-Free kikapcsolás -> factory reset (többször), de hatástalan volt.
Ekkor felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol a Wi-Free-vel kapcsolatos ügyintézésnél ezúttal kezelő jelentkezését kértem. A kikapcsolásra vonatkozó kérésemre azt a választ kaptam, hogy ők nem tudják megtenni, kizárólag én a MyUPC profilban. Miután ismertettem az előzményeket, egy hibaelhárító technikushoz kapcsoltak.
Röviden megbeszéltük a kialakult szituációt, majd - azt a tájékozatást követően, miszerint ha ők távolról lelövik a Wi-Free-t, akkor majd esetlegesen visszakapcsolni is csak ők tudják - elköszöntünk egymástól.
A modem gyakorlatilag azonnal újraindult, elvariált magában kb. 10 percig, s mikor végre felállt, azt a Wi-Free elindítása nélkül tette.
Köszönöm mindenki segítségét.
Te sejted, kik vagyunk, mi tudjuk, ki vagy.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Mesterséges intelligencia topik
- Politika
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- PlayStation 5
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen