Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Out

    addikt

    Üdv!

    Van itt a topikban UPC ügyfélszolgálaton dolgozó emberke, aki választ tudna adni egy számomra misztikus kérdésre? (Nem ez a misztikus kérdés, az majd csak most jön)

    A Ubee modemen a telefon ledje villogott és nem tudtam telefonálni sehová sem, így a 1221-et próbáltam, de azt sem értem el, nem volt "tárcsahang". Ezután mobilról felhívtam a 1221-et, majd 2-es gomb hibabejelentés és miután bepötyögtem az ügyfélszámot és a robothang azt mondta, hogy "ügyfélszám alapján beazonosított" a vonal hirtelen megszakadt. Nem is tudtam visszahívni a 1221-et mobilról, viszont a modemen a villogás megszűnt és azóta megint működik a telefonvonal. Ez most mi? A központ automatikusan küldött valamilyen parancsot a modemre, ami visszakapcsolta a telefonvonalat? A modemet előtte 5-ször indítottam újra, de eredménytelenül :)

    1 hete egyébként a net is vacakol, mióta 30/3-ról 120/10-re váltottam. A letöltési sebesség megvan, de a feltöltés az kb 0,1-0,2. Hibabejelentést természetesen már 1 hete tettem, de azóta is változatlan az állapot.

    Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel

Új hozzászólás Aktív témák