Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bajtokarpi

    senior tag

    Sziasztok!

    Megosztom veletek a UPC-s kálváriámat. Eddig 120/10-es net, Gold előfizuval, telefonnal. Felnéztem a upc oldalára (akkor éppen működött), és megláttam ezeket a Happy Home csomagokat. 1221-et felhívtam, és megkötöttem az új szerződést, ami egy Happy Home
    Fiber Power 240 + Digital Gold lett (kedvezőbb árral, mint amit jelenleg fizetünk). Jött is a upc-s kolléga kicserélte a modemet egy CB-re, elosztót cserélt (hozzáteszem nagyon normális volt), majd rámértem a netre, és még mindig a 120/10-es net volt. Rákérdeztem, hogy ez így nem okés, erre ő azt mondta, hogy kell egy 15-20 perc, hogy a központban engedélyezzék az új csomagot. Hmmm, mondtam oké, eltelt kb. 3 óra, de ugyanúgy nem változott semmi, sőt a tv csatornáknál is egy pár (ami eddig volt) "nincs hozzáférése" felirat fogadott. Telefonáltam, az ügyfélszolgálatos hölgy hosszas beszélgetés után nem tudott semmit intézni, mert állítólag a kolléga, akinél megrendeltük a szolgáltatást nem megfelelően adta le a szerződést, de még a mai napon vissza fog engem hívni, és tájékoztat, hogy mit tudott intézni. Nem hívott!!! Baromi pipa lettem. Másnap délelőtt ismételten telefonáltam, és megint igazából semmit nem csináltak, csak tereltek össze-vissza. Megint a kollégával példálóztak, hogy nem jó a szerződésünk, és megpróbálják elérni. Khhmmmm, na itt már egy kicsit feljebb tekertem a hangerőt, és dinamikusabban, de kulturáltan folytattam a beszélgetést. Mondtam, hogy tegnap a kolléganője sem csinált semmit, és arra sem méltatott, hogy ígéretét betartva visszahívjon, és tájékoztasson az esetleges problémáról, illetve annak megoldásáról. Mondtam a hölgynek, hogy ne szórakozzunk már, nem tudják előkeríteni a kollégájukat? De nagyon egyszerű, hallgassák vissza a szerződéskötéskori telefonos beszélgetésünket, hisz ezért van. Itt jött a következő döbbenet ez akár 30, igen 30! napot is igénybe vehet, de megpróbálják a kollégával felvenni a kapcsolatot. Mondtam a hölgynek, hogy nonszensz amit művelnek, és különben is, ha már itt tartunk, hogy Európa legnagyobb kábeltelevízió-szolgáltatójának oldalára ne lehessen napok óta normálisan belépni, ez is egy vicc!!! Panasszal éltem, kivizsgálják. A csatornák azóta visszaálltak, de az internet ugyanaz maradt. Ja, és persze addig fizessük a drágább csomagot. Kösz upc (taps)!!! Egyetlen előnye eddig, hogy volt problémám wifi-n keresztül a feltöltéssel, na most mióta CB van, azóta működik. Egészen elképesztő, és szánalmas ez az egész. Ha most lenne nálunk másik szolgáltató, azonnal ott hagynám a upc-t.

    Köszönöm

    battletag: bossi#2666

Új hozzászólás Aktív témák