Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz faranus #65525 üzenetére

    Tipikus!
    Húzzák az időt és hazudoznak (az adott hibát kijavították, csak közben föllépett egy másik..., 4nap kell hogy a főnökével megbeszélje, kijavították a hibát), mindig mindent elölről akarnak kezdeni (küldik a tehcnikust).

    Ez a tipikus kifárasztásos módszer. Rengeteg időt/energiát kell beleölni (amit a hibát tapasztalók 1%-a csinál meg), és a végén már örülsz hogy szabadulsz (már nem kérsz kötbért, kárpótlást...).

    Félreértés ne essék, nemcsak a UPC ilyen, ilyen minden nagy cég (mint pl telekom).

    Engem az egészben az zavar/háborít fel legjobban, hogy bizonyítottan (megvan 1000 és 1 hangfelvétel) hazudtak/hülyének nézek (és itt főleg a magasabb beosztásúakra gondolok, mert míg egy átlag ügyintéző jogosan adja a hülyét mivel nem ismeri az ügyet, addig egy főnöknél ez nincs így).

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák