Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz Lazarski #66692 üzenetére

    Azért, mert ha telefonálsz ez ügyben, akkor fölveszi egy 2nap alatt kiképzett, általános iskolás végzettségű, akit tegnap vettek fel éhbérért. Annyit tud mondani, hogy indítsd újra, húzd ki / dugd be a kábeleket és hogy csinál róla feljegyzést.
    De ha szerencséd van egy rendes, régen ott lévő (tapasztalt), segítőkész ügyintézőt kapsz, aki ha akar is alig tud segíteni a problémádon, mert nincsen rá jogköre.
    De ha már sokat hivogatod őket, és már sok feljegyzésed van, akkor 2 hónap után tudsz beszélni a főnökkel.
    Neki is bebizonyíthatod újonnan szerzett informatikus tudásoddal (amiből ő egy kukkot sem ért), hogy a hiba náluk van. Ezután 4 nap múlva visszahív, hogy megoldották a problémát (de hazudik).
    Ha azután is küzdesz, akkor 1 hónap múlva tudsz beszélni egy informatikussal a cégtől, aki elismeri neked a hibát, és hogy már tudnak róla.
    2 hónap múlva visszahív az informatikus, hogy megoldották a fw problémát (eddig azért nem mert nyári szabadságon volt a team), jöhet a frissítés.
    Ezekután próbálhatsz (egy 0 Ft-os szolgáltatásért) kárpótlást kérni, ami legjobb esetben pár hónap (max 4) ingyen szolgáltatást jelent.

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák