Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #42556672

    törölt tag

    válasz Watercolour #72558 üzenetére

    Az én UPC tapasztalatom:

    - A hibajegyet akkor is lezárják ha kéred, hogy ne, mert a MODEM áramtalanítása után percekig rendben működött :-) Így ha fél órára rá jelentkezett ugyanaz az szerintük már új hiba.
    - Én minden hibabejelentést az eredeti hibajegy számával kezdtem és kértem, hogy nyissák újra, mindig írásban
    - Miután az utolsó szögig mindent kicseréltek a 4. 8-12 legyek otthon című muttaványra beintettem, erre bepróbálkoztak a nem vagyok együttműködő című dumával
    - Kikértem az ügyintézős bejelntéseim felvételeit ahol minden esetben kimondattam mindent az ügyintézővel és jeleztem hogy ez a későbbi panasz miatti hangfelvétel okán kérem
    - Aztán feljelentettem őket az NMHH-nál mire kifizették a kötbért ami addigra volt kb 30.000 HUF majd másnap felmondtam az összes szolgáltatást

    Valószínűleg a többi sem jobb, de én ezzel jelzem az elégedetlenségem.

    Szóval a javaslatom hogy az első trükkre nyomd fel őket mert különben magasról tesznek rád. Arra játszanak, hogy úgysem veszed a fáradtságot hogy utána járj...

    Amióta a Voda megvette őket azóta olyan mélyrepülésben vannak, hogy beleálltak a földbe :-( pedig előtte sem voltak egy matyóhímzés.

Új hozzászólás Aktív témák