Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    Sziasztok,
    Lejárt a hűségnyilatkozatom. Mielőtt hívnám a 1221-et és próbálkoznék a lemondással ügyfélmegtartó ajánlatért (volt már ilyen, szintén a ti ajánlásotokra, amit ezúton is köszönök), kicsit tájékozódnék.
    Az normális, hogy ha belépek a myUPC-be, akkor a "nagyszerű" ajánlat, amit ott látok, az a most fizetett összeghez képest (6900Ft 150Mbit + 119 TV) pár száz Ft-tal még drágább is? Ugyanakkor, ha nem lépek be és megadom úgy a címem, hogy lássam az aktuális ajánlatokat ebben az utcában, akkor ugyanez 4700Ft-ért érhető el, de a fullos csomag 500Mbit-es nettel is kevesebb, mint amit most fizetek (az 6700 lenne). Ez nem sunyi (mást akartam írni) gyakorlat egy kicsit? Felhívtak egy pár hete, hogy lejár a hűségidőm, de megajánlották ugyanazt, amit fizetek, holott elmondhatták volna, hogy jobb csomag is elérhető kedvezőbb áron. Hány kisnyugdíjast etetnek ezzel meg napi szinten?
    Mi történik, ha az ügyfélmegtartó ajánlat rosszabb, mint ami új előfizetőként elérhető? Felmondhatom a szerződést, és utána rögtön újraköthetem a neten? Tiltja ezt valami?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák