- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85997 üzenetére
Sajnos pontosan tudom hogyan működik az üfsz, nem csak náluk, hanem más cégeknél is, én is ültem a másik oldalon egy darabig, napi 6x akartak feljelenteni.
Nem kell elküldeni az értetlen hívót, hanem infót adni, ha tényleg nem érti vagy kötekedik, kapcsolod eggyel fentebb és majd a főni megoldja. Van egy professzionalitás, amit sajnos nagyon kevesen értenek meg, még kevesebben gyakorolják azt. És ez a bosszantó, hogy ez is az egyénen bukik el.
Mert a baj azzal van, hogy a kisebbség az, aki tényleg meg is tanulja, amit meg kell. A többség meg olyan, mint Mancika, akinek éppen rossz napja van, mert letört a körme, vagy Bélus, aki szintén bal lábbal kelt reggel Mancika miatt, ezért a kedves és gyanútlan ügyfélen éli ki a kicsinyes bosszúját szegve meg ezzel jó pár szabályt, csak ugye ezt nehéz bizonyítani.
Mert lehetne az üfsz kedves és segítőkész, ami alapból benne van a szerződésében / munkaleírásában és amit nem tart be. Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna régen. És nagyon régóta nekem is az egyik legfontosabb az ügyfél elégedettség, akkor is ha nem üfsz-en ülök. És nem vártam semmi extrát tőlük, csak információt és tájékoztatást, nem pedig ignorálást.
A választásom nekem is megvan, így van, nem fogok előfizetni hűség lejártakor, és majd év végén a kedves üfsz-es nem fogja érteni, hogy miért. Viszont simán kifizetem majd azt a többletpénzt, amit a HD csomagért fognak kérni azok, akikkel éppen levelezek, mert ha tényleg elérhető abban a formában, akkor nagyon megéri, mert az kell majd. Mert a jelenlegi üfsz még arra sem, képes, hogy egyértelműen megfogalmazott kérdésekre választ adjon segítve engem ezzel, mert telibe*****.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen