Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    "Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni."

    Megértjük, csak nem érdekel. Előfiozetőként elvárom, hogy azt kapjam amiért fizetek. UPC idejében ez éveken át működött, most meg nem. UPC idején fel tudtam hívni az üfsz.-t és 1 percen belül tudtam beszélni valakivel aki érdemben intézkedni volt képes,, most meg online 6 napja nem is válaszolnak, telefonon pedig 40perc zenélést követően sem lehet elérni senkit. Nem érdekelnek a két cég közötti üzleti szerződések. Jelenleg a vodafone a tulajdonos, vele állok szerződésben. Ő felel a szolgáltatás minőségéért és az ügyfélszolgálatért. Utóbbi egyértelműen az ő sara és nem a Liberty-é, ha pedig a technikai oldalon probléma van, akkor intézze el velük a vodafone, a felhasználókat pedig tájékoztassa rendesen!

    Ezt meg Te nem érted meg...Arról nem beszélve, hogy naivitás elhinni mindent azonnal amit a vodafone közöl, mert eddig is jó eséllyel hazudoztak amikor az eleve szűkszavú közleményekben "néhány apróbb hibáról" beszélnek, miközben már az NMHH is elismerte, hogy rengeteg a panasz.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák