Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Livius

    őstag

    válasz zolee001 #90604 üzenetére

    Nettó 90%-a hazugság. Miközben azt állítják, hogy a COVID-19-es home office roham alatt a vezetékes és a mobil hálózat kiállta a próbát, utána írják hogy ekkor 50%-val emelkedett az ügyfélszolgálat forgalma. Nah már most, ha ennyire megugrott az ügyfélszolgálat, akkor talán nem az volt, hogy még se bírta a hálózat és ennyi hibabejelentés jött, vagy mégis mire hívták az ügyfélszolgálatot ha nem hibabejelentésre ennyien? Lelkisegély szolgálatuk is volt, csak a COVID-19 alatt? :C

    Az hogy CB-t egy az egyben ki akarják vágni a kukába és helyettesíteni, remélem ez legalább nem hazugság volt.

    Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

Új hozzászólás Aktív témák