Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz ΞΔGLΞ #91704 üzenetére

    Bő 4 éve lakunk a jelenlegi helyen, hiba miatt sosem kellett szerelőt hívni, de egyszer volt kint technikus, amikor a régi SD boxot új HD képesre cseréltettük, ő teljesen korrekt volt.
    Jellemzően nem szoktam általánosítani, mert mindegy, hogy telefonos ügyfélszolgálatos, technikus...stb., minden területen lehet jót és rosszat kifogni, legyen szó szinte bármelyik cégről.
    Az viszont nem tetszik, amikor egy nagyobb (területet és sok előfizetőt érintő) problémát nem a megfelelő módon kommunikál egy cég például a sajtóban, a Vodafone esetén meg szembesültem már ilyennel nem olyan régen.
    Mivel itt nincs gond a szolgáltatás minőségével, mondhatnám, hogy nem foglalkoztat a fenti dolog, de ez nem igaz, elvi szinten aggályos azért.
    Ettől függetlenül, azt rebesgetik, technikai és támogatási szinten is akar fejleszteni a Vodafone, miután sikerült megfelelő szinten a UPC integráció, remélem, valóban így lesz és mihamarabb.

Új hozzászólás Aktív témák