Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kokii

    tag

    válasz kokii #97134 üzenetére

    Az elején említett hívás megtörtént, de nem hiszem el ami választ kaptam. :DD
    Kértem ügyfélmegtartót ami kemény 200Ft-al lenne olcsóbb a jelenlegi árnál (4699Ft, TV comfort, 300Mbps net, kábelt sose látott telefonvonal csomag), emellé pedig szerettem volna kérni legalább egy ígéretet arra, hogy valamikor megjavul a szolgáltatás (háttérsztori: 2+ hónapja szinte minden nap elmegy 2-3 órára a feltöltési sebesség, használhatatlan, egy requestet nem képes elküldeni a böngésző, most újonnan ezt váltva egy idő után "megoszlik" és a letöltés is lecsökken 3-10Mbps-re, a feltöltés pár Mbps-re visszajön).

    Utóbbira azt a választ kaptam kis várakozás után - mivel az ügyintéző hölgy lelkesen megkérdezte a technikus kollegáját, hogy mi a helyzet a problémámmal -, hogy nem tudják mikorra lesz elhárítva a probléma, alvállalkozóknak van kiadva a feladat, és arra nem látnak rá, hogy mikor lesz kész és ez miatt nem ajánlja nekem szívesen az újabb hűségidőt, mert a lelkiismerete nem engedi. :DDD (+"Van akinek még 9 hónapja van hátra a hűségidőből és azzal se tudnak mit kezdeni")
    Kérdeztem, h a vodát nem érdekli, hogy a kiadott feladatot mikorra végzik el neki? Erre is kitérő válasz, nem tudja, nem látnak ennél lentebb.

    Most ezzel mit lehet kezdeni? Továbbra is jelentgetem a kimaradásokat, mivel mást nem tudok tenni úgy látszik, de van bármire jogalapom? Azon kívül, hogy kb lemondom, amit az ügyintéző hölgy is javasolt a plusz hűség helyett. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák