- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Mobilarena
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
Hát elkezdődött.
Pár hete hív egy szám néhány naponta, amire a telefonom kiírja, hogy Potenciális csalás, most már kíváncsi voltam, felvettem.
"Jó napot kívánok, XY vagyok a Vodafonetól, alkalmas időpontban keresem?"
Csomagot ajánlott volna az új dobozzal ingyen. Mondtam neki, hogy nem kell, köszönöm.
Meglepődött kérdés: "Ingyen sem?"
Na akkor röviden elmeséltem neki a sztorimat, hogy már fél éve volt nálam, DD még mindig nincs, a 70 HD csatornából felét kapjuk, annak is a fele érdektelen és hogy egyébként is rontják a minőségét az HBO csatornáknak. Ha HBO jó lenne, maradnék, de így nem kell. Még egyszer megpróbálta, de mondtam, hogy nem kell köszi.
Egyébként kedves és rendes volt egészen addig a pontig, amíg ki nem mondtam, hogy le fogom mondani a szolgáltatást, nyilván eddig voltam potenciális ügyfél. És azért a kis érzékeny lelkemet kicsit megérintette, hogy ha nem is bunkó módon, de az emberi kicsinyességből fakadóan kaptam egy odavetett időpontot, hogy majd akkor jár le a hűségem majd elköszönt. Igen, de egy szolgáltatást mondok le, nem teljes csomagot, még mindig fizetek, hé, álljunk már meg egy pillanatra.
Mert én is felhívhatnám megsértődve az üfsz-t és indoklás nélkül lemondhatom a szolgáltatást, hiszen mindjárt hűségidő végén vagyok. Csak valamiért elfelejtik, hogy addig van nekik is munkájuk, amíg mi fizetünk minél többet, és az üfsz működésének egyik alapfeltétele az ügyfél elégedettség, amit mérnek is.
De majd a legközelebbi értékelésbe beírom ezt is. Mert úgy tűnik a tavaszi 4 oldalas levelemben ez a rész sem hatotta meg őket. Mert azt már a mai hívásban sem tudtam elmondani, hogy egyébként értékelem, hogy próbálkoznak, csak mire ebből lesz valami olyan, ami nekem is jó, megőszülök. Sőt, már azt se, mert kopaszodom. De mindképpen dicséretes, hogy próbálkoznak.
Szóval már csak 37 nap van hátra, de kiszámolja. 30 nap körül már telefonálhatok, hogy köszönöm szépen, nem kell.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen