Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomee987

    tag

    Sziasztok!
    Más tapasztalt már hasonlót?: Múlt hét pénteken voltak +1 tv végpontot kábelezni a lakásban és hoztak egy Vodafone TV boxot az új TV-hez. Tegnap este hív a Vodafone a +36 1 688 1210 -es számról, hogy rendszereik szerint minőség ellenőrzést szükséges végrehajtani a lakásban, itthon van e valaki ma 12:00-16:00 között. Mondtam sajnos nem, mert dolgozunk. Azt mondta akkor viszont nem tud más időpontot most adni, de köszöni.
    Felhívtam a 1270-et, ott azt mondták, hogy hibát nem lát, jelszintek is rendben vannak, valószínűleg a szerelők munkáját akarták ellenőrizni és lehet keresnek még. :Y
    Ilyen van? Most én üljek majd otthon egy 4 órás időintervallumba, mert ők az alvállalkozó szerelők munkáját akarják ellenőrizni a lakásban, miközben rendben működik a szolgáltatás, jelszintek is okésak? :((

Új hozzászólás Aktív témák